Diskuze: Domácí úkol
V předchozím kvízu, Test znalostí C# .NET online, jsme si ověřili nabyté zkušenosti z kurzu.

Člen

Zobrazeno 30 zpráv z 30.
//= Settings::TRACKING_CODE_B ?> //= Settings::TRACKING_CODE ?>
V předchozím kvízu, Test znalostí C# .NET online, jsme si ověřili nabyté zkušenosti z kurzu.
čemu přesně nerozumíš? Máte celkem snadný úkol. Všechno co po tobě v tom úkolu chcou je popsáno v sekci Visual Basic http://www.itnetwork.cz/…movani/vbnet
přečti si základy a pak OOP, pak tento úkol vyřešíš během 10ti minut.
Nešlo by to říct konkrétně co mám udělat ?
To co řekl Misaz
Kde je to OOP ? Nemohu to nějak najít .
Jejda ... btw.
odevzdání do konce pololetí 2011/12?
Pravděpodobně dostalo stejný úkol více ročníků
Dělá se to běžně. Kdybys byl jednou učitel, pochopíš to.
Normálně jak tak čtu tak pořád fakt nevím co mám udělat Je někdo schopný napsat co
mám udělat ? Prostě jak to má fungovat apod.. Děkuji
To nemá fungovat, tam jde převážně o návrhu aplikace. Očividně jsi hodiny programování prospal. V zadání je to dostatečně výstižně popsané.
Co vás v té škole učí?
Misaz: prosím tě můžeš mi to udělat ? Byl bych ti vděčný . Je to má
poslední známka a já vůbec nevím, která byje
Opravdu ... přečti si ten tutoriál. Když ti ten úkol ted vypracuje Misaz a bude to v pořádku, tak co když pak dostanete znovu podobný? To půjdeš znovu za Misazem?
Ne . Teď je konec pololetí . Potřebuji jenom tenhle. Zítra ráno to musím mít, ale slibuji, že pro příště na to dlabat nebudu a budu se učit.
I kdyby ti to někdo udělal (snad si nemyslíš, že zadarmo?), tak stejně jsou v zadání takové chyby, které znemožňují napsat korektní řešení. Copak je elektrický hoblík potomkem ručního hoblíku? A těch chyb je tam víc.
Kdyby jsi jen neseděl a čekal na komentář, už jsi to mohl umět http://www.itnetwork.cz/…et/vbnet-oop
Poradí aspoň co to vůbec má dělat ? Nebo v malování vzor aspoň .
Napsat to jak pro hlupáka
tvorba třídy (min. 1x číselný a 1x textový atribut, konstruktory,
metody – minimálně 1 je virtuální, tj. overrridable, přetížení metody
ToString),
třída která je potomkem výše uvedeného základu (navýšení o jednu
vlastnost, přetěžuje virtuální metody svého předka),
k výše uvedenému formuláře – výroba instancí obou tříd v
libovolném mixu,
ukládání do třídy List(of ZT),
tisk do listBoxu (kdykoliv mohu spustit a vždy mne zajímá jen plný
aktuální stav),
To bude trvat věčnost jak to nastuduju .. Pochopil jsem krok 2 . a tu kostku to už je úlet.
Není to úlet, je to naprostý jednoduchý začátek, který by měl zvládnout každý, kdo trochu chce a přečte si to. Jestli je tohle úlet, tak nevím, co je potom asynchronní delegát přes lambda funkci.
Kdybych měl aspoň představu jak to má vypadat ...
Když víš jak vypadá třída, tak se doučíš jak se definuje vlastnost a metoda, pak napsat to, že třída z něčeho dědí je stupidní. Všechno se skládá z elementárních úkolů, které nejsou těžké...
když máš první úkol hotový, na druhou třídu použiješ extends a
máš už část hotovou - je to brnkačka ale bez drillu se nic
nenaučíš
A co třeba, když už se to učíte ve škole - není problém se na radu zeptat třeba kamaráda?
Myslím že i kantor by ti poradil, avšak pokud hodiny flákáš, jak je vidět, tak ti asi neporadí.
Kdyby jsi se místo toho prošení - btw. asi den - raději na to podíval sám, tak to máš už hotové.
A nemyslím si, že by vám zadali úkol a hned za 2 dny abyste ho měli done, spíš jsi se na to vyprdnul a teď nevíš co.
Nejlépe se úkoly dopisují přímo v hodině, ale jak jsme já nebo HoBi psali, úkoly nejsou na to, aby se dodělávali pozdě!
Diskuzi zavírám, autor evidentně nechápe, že se svou budoucí práci musí naučit. V praxi nebo na VŠ bude velmi nemile překvapen, ale to už je jeho věc.
Zobrazeno 30 zpráv z 30.