Diskuze: Machr na C# - Částicová fontána
V předchozím kvízu, Test znalostí C# .NET online, jsme si ověřili nabyté zkušenosti z kurzu.

Vlastník

Zobrazeno 17 zpráv z 67.
//= Settings::TRACKING_CODE_B ?> //= Settings::TRACKING_CODE ?>
V předchozím kvízu, Test znalostí C# .NET online, jsme si ověřili nabyté zkušenosti z kurzu.
Spíš to bude změnou času.
Gratuluji Michal Žůrek - misaz - máš to fakt dobré! A děkuji David Hartinger. Vím, že s časem na tom nejsem zrovna dobře a umlouvám se za to, ale 1. dělám na tom pouze v pátek večer a v sobotu, 2. máme doma pouze 1 kabelové připojení k internetu a 3. je strašně pomalý upload.
Gratulácie Michal Žůrek - misazovi
To s myší bylo na testování, nestihl jsem to dát pryč
David Dostal skvělá práce! Opravdu pěkný particles engine a
přehledný kód. Samozřejmě i gratulace Michal Žůrek - misazovi. Máš to také
celkem dobré, ale takhle nepřehledný kód jsem ještě asi nikdy neviděl
. Ale je tam vidět kupa
práce a některé pěkné efekty na hudbu.
Jsem tu novej, tak jsem se trošku porozhlížel okolo. Tohle vlákno mě
zaujalo a zároveň zklamalo (že jdu pozdě). Nakonec jsem se rozhodl to
zkusit, i když jsem v XNA nikdy nic nedělal, a i když jdu po termínu .. zde
je výsledek
http://webshare.cz/…fontanka.zip
Jde asi o tříhodinovou práci, co se týče audia, bere si to ze zvukovky
(takže je potřeba něco pustit), ale zároveň je otázka, jestli to nebude s
něčím hádat.
Chtěl jsem si pohrát, že levá fontána budou bassy a pravá výšky, ale
budu potřeba na ty interfacy víc času. Taky jsem si chtěl vyblbnout s
nějakýma particle efektama, ale jelikož zítra vstávám, pokračování
kdyžtak příště. Zatím se ta voda rozsypává stále na menší kapky a
výška proudu reaguje na volume.
Zároveň jsem se chtěl zeptat. Zkoušel jsem to deploynout na druhém pc a nedařilo se. Přestože jsem prošel instalací přes publish a jsou tam všechny prerequisites, nejde spustit. Za nakopnutí díky.
Wow, to je dobré! Škoda, že jsi s tím přišel až teď, mohl jsi vyhrát
Malé trysky by mohly
reagovat na nějaké změny v hudbě, ideálně si vytvořit informaci o rytmu,
ale to netuším, jak se dělá.
Publish bych moc nevěřil, zkoušel jsi ručně nainstalovat příslušný redist a .NET? Pokud ano, dej si do hry na začátek try-catch a vypiš si co ti to hlásí, bude tam nějaká výjimka.
Informaci o rytmu jsem se nažil zjistit a bohužel neúspěšně.
každopádně zkoušel jsem se napojit na Windows Media Player, tam by mělo
jít zjistit rytmus, výšku ,... hudby, ale nedařilo se mi to. Třeba někomu
se to povede
Já to nechtěl vázat na konkérní skladbu, takže je potřeba vycházet z údajů v reálném čase, a tam je ta analýza dost složitá. Co mě teď napadlo, že by šlo jednoduše reagovat na skoky v hlasitosti. Zkusím se na to odpoledne ještě mrknout.
Ono by rytmus mohlo jít zjistit chvíli se zpožděním, ukládat si ty skoky v hlasitosti třeba po 100ms a když se pattern najednou hodně změní (s nějakou tolerancí), tak na to zareagovat.
Jenže právě se zpožděním už to nemá ten správnej efekt ..
každopádně podobně jsem to spáchal tady ..
http://webshare.cz/…Fontanka.zip
Samotná aktualizace se provádí každých 5 screenů a rytmus se pak počítá
jako vážený průměr z posledních pěti hodnot (čili cca sekundu) .. pokud
vyroste volume o 20% maxima v dané chvíli oproti tomu průměru, půjde o
špičku s přiřazeným efektem.
Už jsem s tím nechtěl moc hrát, tak je to dost natvrdo, ale šlo by to
ještě zobecnit, případně těch algoritmů zkusit hned několik a k nim hned
několik různých efektů.
Co jsem zkoušel, hlavně ve skladbách s bicíma to funguje překvapivě
dobře, vzhledem k (minimálnímu) rozsahu úprav.
Vypadá to dobře , škoda
že mám XPčka a nejde mi to spustit (MMDeviceEnumerator). Také se
pokouším o automatickou reakci na hudbu. Ke zjištění informací o hudbě
využívám
MediaPlayer.GetVisualizationData()
No, u toho mediaplayeru je ale problém, že to odchytíš jen v tom, co
přehráváš v aplikaci .. já to od začátku pojal univerzálněji ..
odchytávám audio zvenčí, bohužel pro tebe pomocí knihovny, která
využívá api přidané až ve win7.
Ale nahrál jsem ti demo, ať ti to není líto .. www.youtube.com/watch?… .. btw ta hudba není zrovna moc
dobrá jako příklad.
Díky za demo Původně
jsem to chtěl udělat jako ty, bohužel to na xp nejede.
Jsem strašně rád, že jsi s tím ještě přišel, nějak takhle jsem si tu fontánu původně představoval. Je to fakt dobré, super!
Zobrazeno 17 zpráv z 67.