IT rekvalifikace s garancí práce. Seniorní programátoři vydělávají až 160 000 Kč/měsíc a rekvalifikace je prvním krokem. Zjisti, jak na to!
Hledáme nové posily do ITnetwork týmu. Podívej se na volné pozice a přidej se do nejagilnější firmy na trhu - Více informací.
Avatar
David Hartinger
Vlastník
Avatar
David Hartinger:6.4.2013 19:53

Čekal jsem tedy větší účast, asi velikonoce nebo jsem to přepískl s obtížností :) Hodnotil jsem já a Honza Bittner.

Misaz: Odevzdal jsi to včas, je vidět velká snaha. Kód je ale velmi dlouhý a nepřehledný, vůbec nepoužíváš metody, několik řádků se tam opakuje snad stokrát, přitom by stačilo volat metodu s jiným parametrem. Voda by měla bublat. Zajímavým prvkem byla kružnice, jak voda začala vytékat, vypadalo to dobře. Možná kdybys proud po intervalech na chvilku přerušoval, vypadalo by to,že voda teče.

Salátík: Pozdě, ale přece. Particle engine velmi pěkně napsaný, všiml jsem si i polohování prodoudu myší. Kód je fakt ukázkový, krátký, pěkný. Bohužel fontána vůbec nereaguje na hudbu, mohla to být skvělá podívaná.

Jelikož Misaz to stihl včas a splnil zadání, placka patří jemu. Můžeš si to cvičně zkusit přepsat pomocí metod, programátorské myšlení máš dobré, ale tohle by chtělo ještě vypilovat.

Protože Salátíkovi jdou asi špatně hodiny a už podruhé poslal jen o pár minut později velmi kvalitní aplikaci, tentokrát mu to uznáme a získává placku také.

Adresy prosím x do PM a gratuluji :P

Editováno 6.4.2013 19:55
Odpovědět
6.4.2013 19:53
New kid back on the block with a R.I.P
Avatar
Odpovídá na David Hartinger
Michal Žůrek - misaz:6.4.2013 20:06

Spíš to bude změnou času. :D

Editováno 6.4.2013 20:06
 
Nahoru Odpovědět
6.4.2013 20:06
Avatar
David Dostal
Tvůrce
Avatar
David Dostal:6.4.2013 20:49

Gratuluji Michal Žůrek - misaz - máš to fakt dobré! A děkuji David Hartinger. Vím, že s časem na tom nejsem zrovna dobře a umlouvám se za to, ale 1. dělám na tom pouze v pátek večer a v sobotu, 2. máme doma pouze 1 kabelové připojení k internetu a 3. je strašně pomalý upload.

 
Nahoru Odpovědět
6.4.2013 20:49
Avatar
Martin Bartoš:6.4.2013 20:52

Gratulácie Michal Žůrek - misazovi

 
Nahoru Odpovědět
6.4.2013 20:52
Avatar
David Hartinger
Vlastník
Avatar
Odpovídá na Martin Bartoš
David Hartinger:6.4.2013 20:57

Jsem čekal, jestli dorazíš :D

Nahoru Odpovědět
6.4.2013 20:57
New kid back on the block with a R.I.P
Avatar
David Dostal
Tvůrce
Avatar
Odpovídá na David Hartinger
David Dostal:6.4.2013 21:01

To s myší bylo na testování, nestihl jsem to dát pryč :)

 
Nahoru Odpovědět
6.4.2013 21:01
Avatar
Michael Olšavský:6.4.2013 21:07

David Dostal skvělá práce! Opravdu pěkný particles engine a přehledný kód. Samozřejmě i gratulace Michal Žůrek - misazovi. Máš to také celkem dobré, ale takhle nepřehledný kód jsem ještě asi nikdy neviděl o_O . Ale je tam vidět kupa práce a některé pěkné efekty na hudbu.

 
Nahoru Odpovědět
6.4.2013 21:07
Avatar
paanoik
Člen
Avatar
paanoik:12.4.2013 21:48

Jsem tu novej, tak jsem se trošku porozhlížel okolo. Tohle vlákno mě zaujalo a zároveň zklamalo (že jdu pozdě). Nakonec jsem se rozhodl to zkusit, i když jsem v XNA nikdy nic nedělal, a i když jdu po termínu .. zde je výsledek
http://webshare.cz/…fontanka.zip
Jde asi o tříhodinovou práci, co se týče audia, bere si to ze zvukovky (takže je potřeba něco pustit), ale zároveň je otázka, jestli to nebude s něčím hádat.
Chtěl jsem si pohrát, že levá fontána budou bassy a pravá výšky, ale budu potřeba na ty interfacy víc času. Taky jsem si chtěl vyblbnout s nějakýma particle efektama, ale jelikož zítra vstávám, pokračování kdyžtak příště. Zatím se ta voda rozsypává stále na menší kapky a výška proudu reaguje na volume.

Zároveň jsem se chtěl zeptat. Zkoušel jsem to deploynout na druhém pc a nedařilo se. Přestože jsem prošel instalací přes publish a jsou tam všechny prerequisites, nejde spustit. Za nakopnutí díky.

 
Nahoru Odpovědět
12.4.2013 21:48
Avatar
David Hartinger
Vlastník
Avatar
Odpovídá na paanoik
David Hartinger:21.4.2013 11:23

Wow, to je dobré! Škoda, že jsi s tím přišel až teď, mohl jsi vyhrát :P Malé trysky by mohly reagovat na nějaké změny v hudbě, ideálně si vytvořit informaci o rytmu, ale to netuším, jak se dělá.

Publish bych moc nevěřil, zkoušel jsi ručně nainstalovat příslušný redist a .NET? Pokud ano, dej si do hry na začátek try-catch a vypiš si co ti to hlásí, bude tam nějaká výjimka.

Nahoru Odpovědět
21.4.2013 11:23
New kid back on the block with a R.I.P
Avatar
Petr Nymsa
Tvůrce
Avatar
Odpovídá na David Hartinger
Petr Nymsa:21.4.2013 11:27

Informaci o rytmu jsem se nažil zjistit a bohužel neúspěšně. každopádně zkoušel jsem se napojit na Windows Media Player, tam by mělo jít zjistit rytmus, výšku ,... hudby, ale nedařilo se mi to. Třeba někomu se to povede :)

Nahoru Odpovědět
21.4.2013 11:27
Pokrok nezastavíš, neusni a jdi s ním vpřed
Avatar
paanoik
Člen
Avatar
Odpovídá na David Hartinger
paanoik:21.4.2013 11:35

Já to nechtěl vázat na konkérní skladbu, takže je potřeba vycházet z údajů v reálném čase, a tam je ta analýza dost složitá. Co mě teď napadlo, že by šlo jednoduše reagovat na skoky v hlasitosti. Zkusím se na to odpoledne ještě mrknout.

 
Nahoru Odpovědět
21.4.2013 11:35
Avatar
David Hartinger
Vlastník
Avatar
Odpovídá na paanoik
David Hartinger:21.4.2013 11:38

Ono by rytmus mohlo jít zjistit chvíli se zpožděním, ukládat si ty skoky v hlasitosti třeba po 100ms a když se pattern najednou hodně změní (s nějakou tolerancí), tak na to zareagovat.

Nahoru Odpovědět
21.4.2013 11:38
New kid back on the block with a R.I.P
Avatar
paanoik
Člen
Avatar
Odpovídá na David Hartinger
paanoik:21.4.2013 12:34

Jenže právě se zpožděním už to nemá ten správnej efekt .. každopádně podobně jsem to spáchal tady ..
http://webshare.cz/…Fontanka.zip
Samotná aktualizace se provádí každých 5 screenů a rytmus se pak počítá jako vážený průměr z posledních pěti hodnot (čili cca sekundu) .. pokud vyroste volume o 20% maxima v dané chvíli oproti tomu průměru, půjde o špičku s přiřazeným efektem.
Už jsem s tím nechtěl moc hrát, tak je to dost natvrdo, ale šlo by to ještě zobecnit, případně těch algoritmů zkusit hned několik a k nim hned několik různých efektů.
Co jsem zkoušel, hlavně ve skladbách s bicíma to funguje překvapivě dobře, vzhledem k (minimálnímu) rozsahu úprav.

 
Nahoru Odpovědět
21.4.2013 12:34
Avatar
David Dostal
Tvůrce
Avatar
David Dostal:21.4.2013 13:56

Vypadá to dobře :), škoda že mám XPčka a nejde mi to spustit (MMDeviceEnume­rator). Také se pokouším o automatickou reakci na hudbu. Ke zjištění informací o hudbě využívám

MediaPlayer.GetVisualizationData()
Editováno 21.4.2013 13:56
 
Nahoru Odpovědět
21.4.2013 13:56
Avatar
paanoik
Člen
Avatar
Odpovídá na David Dostal
paanoik:21.4.2013 21:42

No, u toho mediaplayeru je ale problém, že to odchytíš jen v tom, co přehráváš v aplikaci .. já to od začátku pojal univerzálněji .. odchytávám audio zvenčí, bohužel pro tebe pomocí knihovny, která využívá api přidané až ve win7.
Ale nahrál jsem ti demo, ať ti to není líto .. www.youtube.com/watch?… .. btw ta hudba není zrovna moc dobrá jako příklad.

 
Nahoru Odpovědět
21.4.2013 21:42
Avatar
David Dostal
Tvůrce
Avatar
Odpovídá na paanoik
David Dostal:21.4.2013 22:03

Díky za demo :) Původně jsem to chtěl udělat jako ty, bohužel to na xp nejede.

Editováno 21.4.2013 22:06
 
Nahoru Odpovědět
21.4.2013 22:03
Avatar
David Hartinger
Vlastník
Avatar
Odpovídá na paanoik
David Hartinger:22.4.2013 9:10

Jsem strašně rád, že jsi s tím ještě přišel, nějak takhle jsem si tu fontánu původně představoval. Je to fakt dobré, super!

Nahoru Odpovědět
22.4.2013 9:10
New kid back on the block with a R.I.P
Děláme co je v našich silách, aby byly zdejší diskuze co nejkvalitnější. Proto do nich také mohou přispívat pouze registrovaní členové. Pro zapojení do diskuze se přihlas. Pokud ještě nemáš účet, zaregistruj se, je to zdarma.

Zobrazeno 17 zpráv z 67.