Diskuze: Pokračování v přehrávání
V předchozím kvízu, Test znalostí C# .NET online, jsme si ověřili nabyté zkušenosti z kurzu.

Tvůrce

Zobrazeno 11 zpráv z 11.
//= Settings::TRACKING_CODE_B ?> //= Settings::TRACKING_CODE ?>
V předchozím kvízu, Test znalostí C# .NET online, jsme si ověřili nabyté zkušenosti z kurzu.
... dělal jsem to, ale nemužu najít ten zdroják. zkus tohle
https://stackoverflow.com/…-from-memory
dělal jsem to tak, že jsem nahrál MP3 do paměti do memory stream a z něj
sem pak předával kousky dat do dekodéru DirectX a ten to přehrával. zkus
taky heslo
"SoundPlayer from memory stream" do googlu
I tak dík moc. Kdybys ten zdroják našel, určitě ho napiš.
SoundPlayer nic takového nemá (používá se na zvuky aplikace).
Použij např.
Microsoft.DirectX.AudioVideoPlayback.Audio
Kromě wav přehraješ i jiné typy souborů (pokud máš nainstalované
kodeky)
(C:\Windows\assembly\GAC\Microsoft.DirectX.AudioVideoPlayback\1.0.2902.0__31bf3856ad364e35\Microsoft.DirectX.AudioVideoPlayback.dll)
//netestovaná ukázka použití:
private static int tracknum = -1;
private static Audio audio;
private void OpenTrack()
{
try
{
if (audio == null || audio.Disposed)
{
audio = new Audio(SeznamStop[tracknum], true);
audio.Ending += PlayNext; //< využiješ Ending
}
else audio.Open(SeznamStop[tracknum], true);
}
catch (Exception ex)
{
MessageBox.Show(ex.Message);
}
}
private void PlayNext(Object sender, EventArgs e)
{
tracknum++;
if (tracknum >= SeznamStop.Count) tracknum = 0;
OpenTrack();
}
Už nevím proč, do konfigurace (App.config) se myslím se muselo dát:
<?xml version="1.0" encoding="utf-8"?>
<configuration>
<startup useLegacyV2RuntimeActivationPolicy="true">
<supportedRuntime version="v4.0" sku=".NETFramework,Version=v4.0"/>
</startup>
</configuration>
Jak udělat zbytek si už poraď sám. Nezapomeň při likvidaci formu na Dispose() Audia
Nebo můžeš použít MCI , ale je to pro začátečníka mnohem složitější.
tady něco taky je
Zobrazeno 11 zpráv z 11.