Hledáš dárek, který neskončí v koši? Nyní 90 % extra kreditů ZDARMA s promo kódem PREKVAPENI90. Zjisti více:
NOVINKA: Staň se datovým analytikem od 0 Kč a získej jistotu práce, lepší plat a nové kariérní možnosti. Více informací:
Avatar
Kos
Člen
Avatar
Kos:27.3.2015 14:05

Vyrábím hru a narazil jsem na problém. Potřebuji, aby se hrot šípu natočíl k cíli, ale nevím jakým způsobem to mám vypočítat úhel.

Matrix m = new Matrix()
m.RotateAt(PotřebujiZjistit, Střed);
e.Graphics.Trasform = m;
 
Odpovědět
27.3.2015 14:05
Avatar
rawen
Člen
Avatar
Odpovídá na Kos
rawen:27.3.2015 19:46

Tak na to by měla stačit normální výpočet sinusu třeba..

Editováno
Nahoru Odpovědět
27.3.2015 19:46
Co můžeš naprogramovat dnes, neodkládej na zítřek.
Avatar
rawen
Člen
Avatar
Odpovídá na Kos
rawen:27.3.2015 20:05

Třeba takhle:

uhel = Math.Atan(protilehla / prilehla);

..nebo nějakou jinou goniometrickou funkcí.. podle toho co znáš za proměnné..

Akceptované řešení
+20 Zkušeností
+2,50 Kč
Řešení problému
Nahoru Odpovědět
27.3.2015 20:05
Co můžeš naprogramovat dnes, neodkládej na zítřek.
Avatar
Kos
Člen
Avatar
Kos:27.3.2015 20:52

Brzy to vyzkouším, ale vypadá to že to bude fungovat. Dík

 
Nahoru Odpovědět
27.3.2015 20:52
Děláme co je v našich silách, aby byly zdejší diskuze co nejkvalitnější. Proto do nich také mohou přispívat pouze registrovaní členové. Pro zapojení do diskuze se přihlas. Pokud ještě nemáš účet, zaregistruj se, je to zdarma.

Zobrazeno 4 zpráv z 4.