Diskuze: xna kolize
V předchozím kvízu, Test znalostí C# .NET online, jsme si ověřili nabyté zkušenosti z kurzu.

Člen

Zobrazeno 17 zpráv z 17.
//= Settings::TRACKING_CODE_B ?> //= Settings::TRACKING_CODE ?>
V předchozím kvízu, Test znalostí C# .NET online, jsme si ověřili nabyté zkušenosti z kurzu.
chci se jenom zeptat jak by šel uďelat proměná typu bool aby vracela
hodnotu "true" vždi pokud je nějaký rectangle(tady rectangle hráče) na
jiném rectanglu na hoře rectanglu pouze na hoře(rectangle bloku) chťel bych
to používat pro kolize mojí hry.. pls poraďte
Šlo by to asi takto
private bool kolize = false;
if (hrac.Intersect(blok))
{
kolize = true;
}
nebo skrze metodu, která ti ten bool vrátí
private bool kolize = false;
public bool CheckColision(Rectangle player, Rectangle object)
{
if (hrac.Intersect(blok)
{
kolize = true;
}
else
kolize = false;
return kolize;
}
Psal jsem to narychlo, tak snad tam není chyba
Zbytečně to ifuješ ...
public bool CheckColision(Rectangle hrac, Rectangle blok)
{
return hrac.IntersectsWith(blok);
}
A nato v podstatě je zbytečné psát metodu ...
Ajo pravda... promiň to jsem si zrovna v tu chvíli nuvědomil.
Erorr jako když píšete kód a hází to chybu že jte ten kód napsali špatně nebo ho vůbec nezná...
Daj to bez With - Intersects (tak sa volá ta metoda)
Nevím jak přesně se jmenuje ta metoda, napiš hrac.Inter ... a vyber
správnou metodu
žádná metoda která vrací true po te co je jini rectangle(hrace) na
rectanglu blocku
Doufám že nemáš Visual Studio v češtině, jelikož ten překlad je přímo otřesný
Přečetl jsem si tak 5x co jsi napsal a stejně jsem to nepochopil. http://msdn.microsoft.com/…ersects.aspx
Tu máš odkaz na dokumentaci.
Zobrazeno 17 zpráv z 17.