Diskuze: Změna nastavení jazyka C#
V předchozím kvízu, Test znalostí C# .NET online, jsme si ověřili nabyté zkušenosti z kurzu.

Člen

Zobrazeno 21 zpráv z 21.
//= Settings::TRACKING_CODE_B ?> //= Settings::TRACKING_CODE ?>
V předchozím kvízu, Test znalostí C# .NET online, jsme si ověřili nabyté zkušenosti z kurzu.
Otázka je které Visual Studio používáš? VS 2017 podporuje nejnovější standardy C#, takže tam by to mělo být v pohodě.
To jsem zkontroloval. Mám 2017. Stáhnul jsem si ho před 3 týdny.
Project - Properties - Build - Advanced - Language version. Tam se nastavuje verze.
Ano. To je přesně ono. Máte Studio Profesional anebo Community? Mně to otevře jiné okno, kde to build apod. není. Tři hodiny jsem na ta videa koukal. Stisknu properties a úplně jiné okno. Jsem z toho blázen.
Tady to je...Moment. Nenahrálo to obrázek.
Nevím proč mi to tady nebere obrázek. Má jen do 250 kB. Zkusil jsem JPEG
i PNG. Tak ho najdete v mém albu. Tam to nahrálo bez problémů. A teď mi to
píše, že nemohu vložit komentář. Až za chvíli... Vše se snad
spiklo...či co...
Zkusil jsem ještě založit nový projekt. Empty Project. A tady to je !
Pleteš si dvě různá nastavení. nahoře ti Bruce poslal nastavení
projektu, ale ty máš ve screenshotu nastavení solutionu. A to je rozdíl!
Ano. Už to vidím. Ale to proto, že na ten řádek pod tím, to nereagovalo. Problém je v tom, že jsem si script otevřel přímo kliknutím z Unity (Script - open). A to je asi něco jiného, než script přímo ve Visual Studiu.
Ak sa toto vlákno týka enginu Unity, tak nie si vo verzii C# alebo .NETu viazaný ani tak Visual Studiom, ako Unity samotným. Aj keď Visual Studio kľudne môže podporovať najnovšie vymoženosti jazyka, ak nie sú podporované zvoleným scripting backendom v Unity, stále si nahraný.
https://docs.unity3d.com/…Upgrade.html
Podľa tohto momentálny experimental scripting backend podporuje featury C# 6 a .NET framework 4.6.
Chtěl jsem si jen procvičit jednoduché scriptování podle jednoho tutoriálu, který je jednoduchý a hned na obrazovce v Unity můžu vidět, jak se scriptování projevilo. Šlo to dobře, ale pak se to na jednom příkazu zaseklo....že mám nastavit vyšší jazyk. Škoda.
Ak postneš kód, ktorý robí neplechu aj s nejakým kontextom aby sme vedeli, čo robí, tak to určite zvládneme nejako prepísať aj bez tých novších featur.
Ak ale ideš podľa tutoriálu, ktorý je robený v Unity, tak by mal existovať spôsob, ako kód z neho v Unity spustiť, inak by to nemalo ísť ani autorovi. Pokiaľ postupuješ podľa nejakého "všeobecného" tutoriálu a len si loguješ do konzoly v editore, problém nastať môže, no.
Je to opravdu jednoduchá věc na https://www.raywenderlich.com/…n-with-unity . Zaseklo se to na metodě Explode. Bylo to supr, si měnit nastavení v scriptu a vidět, jak to ovlivňuje bomby apod. Hodně jsem tak pochopil. Není to nutné, zprovoznit to. I když, kdyby to bylo jednoduché, rád bych pokračoval. Ale nechci tě tím zatěžovat. Najdu si jiný jednoduchý tutoriál, kterým si okořením učení C# ať jen nevidím Consolu...
Prešiel som si to len narýchlo, ale ak sa nemýlim, v metóde Explode by mal byť tento kód:
Instantiate(explosionPrefab, transform.position, Quaternion.identity); //1
GetComponent<MeshRenderer>().enabled = false; //2
transform.Find("Collider").gameObject.SetActive(false); //3
Destroy(gameObject, .3f); //4
Netuším ale, prečo by tento kód nemal skompilovať v Unity kvôli zlej verzii C#. Prehliadol som v tom tutoriáli niečo, príp. mohol by si upresniť, kde a akú chybu ti Unity / VS zobrazuje?
Když to, co jsi mi poslal, napíšu, podtrhne se mi červenou vlnovkou slovo Explode a objeví se mi vedle čísla řádku žárovečka. Když na ní kliknu, tak mi napíše, že chce upgrade na C# 7 a vyšší....A v Unity po spuštění mi to napíše přes scénu veliký nápis "All compiler errors have to be fixed before you can enter playmode!" .
A úplně dole a v okně s chybama mi to píše problém na 23 řádku (což je Explode), a že slovo void nemůže být v tomto kontextu, či tak něco. A pak další 4 chyby unexpected symbol, které ale asi vznikají z té první.
Úprimne len z tohto popisu veľmi netuším, prečo sa ti ten error objavuje
Vyzerá štruktúra tvojho
skriptu nejako takto? Ak vyzerá po doplnení konkrétneho kódu obdobne alebo
presne takto, tak bez toho, aby som videl tvoj kód naozaj neviem.
//…
public class Bomb : MonoBehaviour
{
//…
void Start()
{
//…
}
void Update()
{
//…
}
void Explode()
{
//…
}
}
A kruci....Prošel jsem si řádek po řádku, a přece tam byla chyba....
Moc moc děkuji. Už to
jede. Ale aspoň jsem se něco naučil i z toho hledání.....
Zobrazeno 21 zpráv z 21.