Diskuze: AttachThreadInput + SetFocus + SendInput
V předchozím kvízu, Online test znalostí C++, jsme si ověřili nabyté zkušenosti z kurzu.
Zobrazeno 3 zpráv z 3.
//= Settings::TRACKING_CODE_B ?> //= Settings::TRACKING_CODE ?>
V předchozím kvízu, Online test znalostí C++, jsme si ověřili nabyté zkušenosti z kurzu.
Pro vkládání kódu tu existuje blok [ c o d e ] [ / c o d e ] (bez mezer), kterým vložený kód uděláš mnohem přehlednější, než když jej sem prostě "plácneš".
Většina funkcí Windows API má nějakou návratovou hodnotu, ze které se
obvykle dozvíš, zda funkce proběhla úspěšně (o pokud ne, tak obvykle
použitím GetLastError se dozvíš, proč selhala). Je OPRAVDU
dobré ty návratové hodnoty kontrolovat. Jasně, na internetu najdeš drtivou
většinu zdrojových kódu, které tak nečiní, ale nikdo také nemůže
tvrdit, že drtivá většina kódu, co se povaluje na internetu, je kvalitní
.
Pokud třeba cílová aplikace třeba má administrátorská práva (prošla UAC) a tvoje aplikace ne, tě pravděpodobně zablokoval mechanismus User Interface Privilege Isolation (UIPI). Ale těch možností je samozřejmě mnohem více.
K té hodnotě -> něco podobného jsem použil u fce
"AttachThreadInput". Pokud se zadaří tak vrátí jedničku. Připojení k
vláknu je OK. Spíš mi šlo, zda-li je vůbec možné skrze fci SendInput
vkládat nějak jinam nežli do ForegroundWindow. SendInput je totiž jediná
fce, která mi fakčí.
Debuggovat dinput8.dll bych nechtěl. A kdybych se do toho pustil tak by mi to
zas trvalo... Jsem skrz toto špatnej. Nikdy jsem to nedělal a proto z 99%
neznám fce knihovny windows... Co si pamatuji tak ani v knížkách krom
mistroství se neuvádí a to je škoda.
Zobrazeno 3 zpráv z 3.