Diskuze: Hra v C
V předchozím kvízu, Online test znalostí C++, jsme si ověřili nabyté zkušenosti z kurzu.

Člen

Zobrazeno 8 zpráv z 8.
//= Settings::TRACKING_CODE_B ?> //= Settings::TRACKING_CODE ?>
V předchozím kvízu, Online test znalostí C++, jsme si ověřili nabyté zkušenosti z kurzu.
Ahoj, mapu můžeš reprezentovat jako dvourozměrné pole charů, které třeba načteš z textového souboru.
Běh hry hodiíš do jednoho nekonečného while cyklu, který bude obsahovat vykreslení části mapy podle aktuální pozice, zobrazení instrukcí a na konci čekání na instrukci (stisk klávesy).
Posun mapy je jednoduchý - máš X a Y, které určují, kterou část pole budeš vykreslovat, a měníš je právě, když uživatel stiskne odpovídající klávesu.
Se zbytkem poradím, až budeš mít tohle hotové
Čaute, som síce len študent na strednej škole, ale už dlhší čas ma
lákala táto úloha, a asi pred týždňom som sa ju rozhodol zrealizovať. Tu
je výsledok: https://www.dropbox.com/…SCL41mcq4rra?dl=0 (v hornej časti
Download -> download as .zip)
Je napísaná v C#, samozrejme má svoje muchy, avšak momentálne som na 2.
lekcii OOP, a tomu odpovedá aj kvalita prevedenia. Bolo to zavŕšenie sekcii o
štuktúrovanom programovaní, avšak snahou bolo zakomponovať aspoň
základné prvky OOP.
Dúfam, že aspoň určitými časťami, môžem niekomu v podobnej úlohe
pomôcť.
P.S.:Odkaz na *.exe: https://www.dropbox.com/…ayMoving.exe?dl=0
Ešte k detailom - po kolízii s učiteľom sa zobrazí hláška až po
stlačení ďalšej klávesy (takisto aj po vojdení do cieľa). Ďalej pohyb
učiteľa má tri varianty:
1.)Učiteľ ide po ploche v smere hodinových ručičiek
2.)Učiteľ ide po ploche proti smeru hodinových ručičiek
3.)Učitel sa pohybuje náhodne
Tieto 3 fázy sa striedajú náhodne po spustený novej hry(samozrejem vrámci
hry - napr.: po kolízii).
Kolízia je stret s učiteľom cez jedno políčko.
*.exe súbor, ktorý zobrazuje celú plochu (nielen kruh) pre ilustráci: https://www.dropbox.com/…a_plocha.exe?dl=0
Taktiež, by som bol vďačný za akékoľvek zhodnotenie.
Můžeš si pohrát s barvama, přidat levely a učitele třeba nastavit, aby
když jsi v dohledu, tak aby šel tvým směrem
Tento konkrétny projekt považujem za ukončený, lákalo ma hlavne skúsiť čo obnáša "semestrálni ukol" a zistil som, že to nie je veľmi ťažké. Chcem pokračovať ďalej v OOP tutoriáloch. Aj napriek tomu ti ďakujem za zhodnotenie:). Taktiež by ma zaujímalo, či je možné niektoré veci urobiť efektívnejšie.
Zobrazeno 8 zpráv z 8.