Takže, nejprve je záhodno upozornit, že tento projekt se dynamicky vyvinul
z mého projektu Hard Human Life, který se mi však po stránce gamedesignu
zdál málo dynamický, takže proto tedy toto...
O co jde?
Chalker je (bude) experimentální plošinovka, kde budete sem tam namáhat
šedou kůru mozkovou a bez prostorové orientace neuspějete vám pšenka
nepokvete...
Příběh:
Vcelku prostý... Ujmete se role malého panáčka namalovaného na tabuli,
který musí uniknout, než bude smazán... Infantilní, že? Přesně tak...
Nicméně tahle hra ani moc o příběhu není...
Hlavní herní mechanika:
Nejdůležitější prvek celé hry... Bez debaty... Hráč může KDYKOLIV
stisknout mezerník a převrátit tak horizontálně celý level... Zní to
divně, ale vlastně je to podle mě opravdu dynamický prvek, se kterým se dá
dobře pracovat... Gameplay také ozvláštňují další drobné drobné prvky,
které ponechám nepoodhalené...
Audiovizuální stylizace:
Hlavní roli hraje minimalismus... Co víc dodat, viz screeny... Hudbu skládá
Marek Mrkvička... Zvuky nahrávám sám...
Rád bych, kdybyste mi kdokoliv poradil, jak hru více rozšířit... Nemám
s tím moc zkušeností a i když hra za moc nestojí, potřebuji odezvu...
A hlavně: Navrhovat levely do této hry není žádná legrace a budu moc
rád, pokud by mi kdokoliv jakkoliv poslal návrh vlastního levelu... Až si
hru zahrajete, pochopíte... V případě zájmu mi napište na voj.koci@seznam.cz...
Jméno v creditech vás nemine!
Děláme co je v našich silách, aby byly zdejší diskuze co nejkvalitnější. Proto do nich také mohou přispívat pouze registrovaní členové. Pro zapojení do diskuze se přihlas. Pokud ještě nemáš účet, zaregistruj se, je to zdarma.