IT rekvalifikace s garancí práce. Seniorní programátoři vydělávají až 160 000 Kč/měsíc a rekvalifikace je prvním krokem. Zjisti, jak na to!
Hledáme nové posily do ITnetwork týmu. Podívej se na volné pozice a přidej se do nejagilnější firmy na trhu - Více informací.
Avatar
Bekolanie(johhanb):3.11.2011 19:50

Jak zpracovat objekt vytvořený...

jak dojde hrač s colizi objektu zmeni se gravitace na mensi tim bude postavička schopna skákat mnohem více ale jen urcitou dobu...
Kdy později dojde opet zpet k zpatečni gravitaci....?

Čas vidim jen v alarm jen nevim jak pospojovat events, actions.... aby to bylo tak jak je víše popsané.;)

Odpovědět
3.11.2011 19:50
Jak sa volá tak se ozývá.
Avatar
David Jančík
Vlastník
Avatar
Odpovídá na Bekolanie(johhanb)
David Jančík:3.11.2011 20:59

Například pomocí kontroly hodnoty proměnné:

V create bude superjump = 0;
V kolizi pak superjump = 1;

V eventu kde se provádí skákání bude podmínka

if (superjump == 1)
//nastavení gravitace, etc
else
//normal

A do alarmu se dá superjump = 0;

Nahoru Odpovědět
3.11.2011 20:59
Zapomeň, že je to nemožné a udělej to ;)
Avatar
David Hartinger
Vlastník
Avatar
Odpovídá na Bekolanie(johhanb)
David Hartinger:4.11.2011 9:21

Ke zvýšení skoku by podle mne bylo možná vhodnější nastavovat jen vyšší vertikální rychlost (resp. nižší, protože je záporná směrem nahoru) v akci skoku než měnit gravitaci.

Jinak na to časování samozřejmě použiješ alarm, je to stejné, jako když ses ptal na medika.

Nahoru Odpovědět
4.11.2011 9:21
New kid back on the block with a R.I.P
Děláme co je v našich silách, aby byly zdejší diskuze co nejkvalitnější. Proto do nich také mohou přispívat pouze registrovaní členové. Pro zapojení do diskuze se přihlas. Pokud ještě nemáš účet, zaregistruj se, je to zdarma.

Zobrazeno 3 zpráv z 3.