Diskuze: Inventar
V předchozím kvízu, Online test znalostí GameMakeru, jsme si ověřili nabyté zkušenosti z kurzu.
Zobrazeno 5 zpráv z 5.
V předchozím kvízu, Online test znalostí GameMakeru, jsme si ověřili nabyté zkušenosti z kurzu.
ideálně mít meč jako 2 objekty, jednou ten co se dá sebrat v místnosti a jednou pro inventář, který vytvoříš akcí Create Instance, je asi dobré tomu v inventáři nastavit persistent, aby tam byl i v dalším levelu. Když budeš chtít být důkladný, dáš do create meče kontrolu, zda nekoliduje s dalším rodičem inventářového předmětu a pokud ano, posune se doprava. Tak se ti budou předmětu řadit vedle sebe a ne přes sebe.
Do persistent se nic nepíše. "Fajfkuje" se u objektu v tom panelu nalevo a určitě pro to bude i nějaké klíčové slovo, tipoval bych: persistent = 0/1; , ale nejsem si jistý. Nikdy jsem tuto funkci GM nepotřeboval.
Zobrazeno 5 zpráv z 5.