Diskuze: jak na náhodné pozadí
V předchozím kvízu, Online test znalostí GameMakeru, jsme si ověřili nabyté zkušenosti z kurzu.

Neregistrovaný

Zobrazeno 5 zpráv z 5.
//= Settings::TRACKING_CODE_B ?> //= Settings::TRACKING_CODE ?>
V předchozím kvízu, Online test znalostí GameMakeru, jsme si ověřili nabyté zkušenosti z kurzu.
Udělej to přes vlastní kód,... V sekci contrlol vlož ikonku execute. Tu rozklikni a vlož tam:
if (podmínka...)
background_add_background(název...);
background_add((soubor, který chceš nastavit), (backgroung na smazání), int vyhlazení hran)
Generuj si náhodné číslo, udělej si na něj switch nebo si opodmínkuj jeho možnosti, např.:
r = random(5);
switch (r)
{
case 0: pozadi=pozadi1; break
case 1: pozadi=pozadi2; break
...
}
draw_background(pozadi,0,0)
Určitě by to šlo i tak, že bys přímo spouštěl příkaz ze stringu (přes reflexi):
r = random(5);
execute_string("draw_background(pozadi" + string(r) + ", 0, 0);" );
Vyber si
Matesax: chce pozadí kreslit, ne přidávat
Ještě něco, pro optimalizaci bych si pozadí uložil do proměnné a v draw měl jen:
draw_background(pozadi,0,0);
Hodnotu pozadí bych potom měnil přes switch nebo reflexi jen v tu chvíli,
kdy je to potřeba (v nějaké kolizi nebo timeru např.), ne vykonávat logiku
v každém FPS
Zobrazeno 5 zpráv z 5.