Diskuze: Kácení stromů
V předchozím kvízu, Online test znalostí GameMakeru, jsme si ověřili nabyté zkušenosti z kurzu.
Zobrazeno 5 zpráv z 5.
V předchozím kvízu, Online test znalostí GameMakeru, jsme si ověřili nabyté zkušenosti z kurzu.
Můžeš to vyřešit tak, že k té kolizi přidáš i nějakou klávesu. A pak na obcházení použij nějaký patch finding algoritmus, co znám a mohl by ti stačit je třeba vlna. http://www.itnetwork.cz/…y-v-bludisti
Navrhujem to riesit podmienkou, ze po urceni miesta tazby sa napr a=1 a az na mieste urcenia bude a=0 a vtedy zacne platit kolizia... teda do kolizie vloz if a=0 then tazit drevo. inokedy bude kolizia so stromom bez reakcie
Tohle řešení jsem už zkoušel. Nevím jestli je to game makerem nebo mnou ale na to, aby se panáček stromu vyhnul je za potřebí aby byl strom nastaven na solid, pak ale při kliknutí nereaguje. Když nastavený na sold není, právě se o něj zasekne a neobejde ho (a dokonce ani nevytěží při nakliknutí)
Ak chces robit ciste hry musis sa trochu venovat aj kolizn maskam. Vacsina veci -cca99 % musi mat nastavenu koliznu masku ako elipsu inak sa zaseknutiu nevyhnes... druha vec je moznost ukoncit riesenie stretov koliziou a zacat pouzivat kod: if distance_to_object(strom)<1...
Zobrazeno 5 zpráv z 5.