Diskuze: Nefukčné prenasledovanie
V předchozím kvízu, Online test znalostí GameMakeru, jsme si ověřili nabyté zkušenosti z kurzu.

Člen

Zobrazeno 6 zpráv z 6.
V předchozím kvízu, Online test znalostí GameMakeru, jsme si ověřili nabyté zkušenosti z kurzu.
Ono pri rýchlosti napríklad 10 nič nerobí
to taky hodně záleží na tom v jakém rozlišení tu hru děláš,např.já dělám retro hry což je max.25x25(to dávám rychlost 0,2 až 2) pixelů,jestli tu hru děláš ve větším rozlišení(a to o hodňe) tak je ta rychlost přimňeřená ale kód je v pořádku,jestli to nebude bug vyvolanej jiním objektem nabo rovnou programem(to se stává často,teda pokuď máš pirátskou verzy)
Zkus se podívat na můj příklad: http://1drv.ms/1CNzEUA
Ahoj,
předně: WUT?
potom:
tohle:
if instance_number(obj_strela_z_veze)>1{
instance_destroy()
}
je blbost, vyřeš to tickem na věži:
//create
can_fire = 1;
reload_time = 40;
//step
if (can_fire = 1)
{
can_fire = 0;
alarm[0] = reload_time;
instance_create(x,y,obj_strela_z_veze);
}
// alarm0
can_fire = 1;
Hodně zdaru
Zobrazeno 6 zpráv z 6.