Diskuze: Nefunkční Draw Event
V předchozím kvízu, Online test znalostí GameMakeru, jsme si ověřili nabyté zkušenosti z kurzu.

Člen

Zobrazeno 12 zpráv z 12.
V předchozím kvízu, Online test znalostí GameMakeru, jsme si ověřili nabyté zkušenosti z kurzu.
No, pravopisných chyb máš požehnaně, ale k GM. Hele nevim, studio nemá spoustu fukncí, co má GM8, ale vykreslovat by to mělo, zkontroluj pozice.
sprite bi se mněl vykreslit na pozici view_xview+10
view_yview+10
sprite má velikost 32x32(stejňe jako spr_hrac) a pohled má velikost
124x124
teoreticky bi tam mňel sprite bít ale prakticky tam neňí
ps.GMS používám jen proto že má funkci target:android která umožňuje bělat hry pro android což byl můj cíl
Nemáš objekt ze kterého to vykresluješ nastavený jako neviditelný?
jo,to je špatně??
objekt se jmenuje obj_hra není solid ani visible a nemá sprite
je něco z toho špatě????
Nemáš napsané číslo view, proto se to nemůže vykreslit
Jo a jestli není visible, tak je neviditelný.
Zaškrtni visible a mělo by to fungovat.
Šimon Raichl pokud používá jen jeden view, tak nemusí uvádět index.
jo,používám jen jeden view krom toho nefunguje ani že je visible teď jsem to skoušel
v eventu draw jsem mněl tohle
draw_sprite(spr_invisible,0,x,y)
draw_healthbar(10, 10, 50, 20, 100, c_black, c_black, c_lime, 0, true, true)
ps.spr_invisible je sprite který je prázdný
mně teď tak napadlo jestli to nebude crack-launchearem
já to mám legálně pořízený ale když to chci legálně zapnout tak se mi
tam píše že to mám zapnout přes STEAM ale má to jeden háček...já nemám
tušení co to steam je tak mi k tomu kámoš dal i crack-launcher(i kdiž jemu
to fungovalo)
Jestli můžeš, tak mi pošli ten projekt do zpráv a já se podívám kde je ta chyba. Cracknutá verze by na toto neměla mít efekt.
Chybu můžeš mít ve více věcech najednou..
A/ visible true potřebuješ, jinak se přeskipuje Draw Event
B/ ověř si souřadnice vykreslování
( buď debug nebo tam pusť particle, které se vykreslí i mimo Draw )
C/ dopiš číslo view ( i když máš jediný view )
Jo a doufám, že nepoužíváš funkci draw_text.
Zobrazeno 12 zpráv z 12.