Diskuze: Označení a odoznačení objektu/jednotky
V předchozím kvízu, Online test znalostí GameMakeru, jsme si ověřili nabyté zkušenosti z kurzu.

Člen

Zobrazeno 8 zpráv z 8.
//= Settings::TRACKING_CODE_B ?> //= Settings::TRACKING_CODE ?>
V předchozím kvízu, Online test znalostí GameMakeru, jsme si ověřili nabyté zkušenosti z kurzu.
Na tohle se obvykle dělá malý objekt (neviditelný) který se pohybuje tam kde myš, a kontroluje se kolize s tímto objektem
Inu zkusím to, zajímalo by mne, global mouse pressed se vztahuje na jakékoli místo v roomu nebo na všechny krom toho, kde je daný objekt ?
Global mouse pressed je pro celou obrazovku.
Dík, do teď jsem byl přesvědčen, že to je ta druhá možnost.
Díky, už to funguje a výborně, ještě se chci zeptat, myslíš, že tohle prověření kolize bude později kompatibilní s označováním do obdelníku ? Tj, jestli mám předpokládat, že k tomu jen připíšu druhý způsob označení, nebo jestli to pak budu muset celé přepsat na jeden celistvý označovací kód.
Kolize nejsou moc rychlé, když je objektů hodně, ale jinak je
loapmailův návrh s fantomovým objektem pro tebe ten správný.
Když budeš dělat obdélník, udělej objekty dva.
Objekt A začátek obdélníka, B konec. Pomocí with projdeš zkoumané
objekty a když platí, že x je mezi <A.x,B.x> a y mezi
<A.y,B.y>
nastavíš jim nějakou proměnnou "vybrano" na true.
Moc díky, naštěstí pro tento konkrétní případ se nemusím nějak výrazně obávat velkého množství objektů, maximálně při vlně nepřátel, a těch také nebude zas tolik. Tak či tak moc děkuju, doufám, že to dokopu do konce a že to sem budu moct postnout. Pl_CZ
Zobrazeno 8 zpráv z 8.