NOVINKA: Získej 40 hodin praktických dovedností s AI – ZDARMA ke každému akreditovanému kurzu!
Hledáme nové posily do ITnetwork týmu. Podívej se na volné pozice a přidej se do nejagilnější firmy na trhu - Více informací.

Diskuze: Pacman

V předchozím kvízu, Online test znalostí GameMakeru, jsme si ověřili nabyté zkušenosti z kurzu.

Jak se ti líbí článek?
Před uložením hodnocení, popiš prosím autorovi, co je špatněZnaků 0 z 50-500
Jak se ti kurz líbí?
Tvé hodnocení kurzuZnaků 0 z 50-500
Aktivity
Avatar
sabela11
Člen
Avatar
sabela11:30.3.2011 17:54

Zdravím, přišel jsem sem s jednou otázkou, jak se dá udělat umělá inteligence pro duchy v PacManovi?
Samozřejmě v GM.

Odpovědět
30.3.2011 17:54
Neaktivní uživatelský účet
Avatar
sdraco
Vlastník
Avatar
Odpovídá na Neaktivní uživatel
sdraco:30.3.2011 18:25

Podívej se na akci step avoiding, dělá přesně to, co chceš - udělá krůček k objektu, který pronásleduješ, a přitom se vyhýbá překážkám.

Nahoru Odpovědět
30.3.2011 18:25
New kid back on the block with a R.I.P
Avatar
Netpav
Neregistrovaný
Avatar
Netpav:19.5.2011 21:43

A jak by se to nastavilo? diky predem

 
Nahoru Odpovědět
19.5.2011 21:43
Avatar
sdraco
Vlastník
Avatar
Odpovídá na
sdraco:19.5.2011 21:58

Vložíš to do události step do objektu, který má hráče pronásledovat
Self
obj.x
obj.y
5
Solid only

Přičemž si za obj dosaď objekt hráče.

Nahoru Odpovědět
19.5.2011 21:58
New kid back on the block with a R.I.P
Děláme co je v našich silách, aby byly zdejší diskuze co nejkvalitnější. Proto do nich také mohou přispívat pouze registrovaní členové. Pro zapojení do diskuze se přihlas. Pokud ještě nemáš účet, zaregistruj se, je to zdarma.

Zobrazeno 4 zpráv z 4.