NOVINKA: Získej 40 hodin praktických dovedností s AI – ZDARMA ke každému akreditovanému kurzu!
Hledáme nové posily do ITnetwork týmu. Podívej se na volné pozice a přidej se do nejagilnější firmy na trhu - Více informací.

Diskuze: pozvolné otáčení

V předchozím kvízu, Online test znalostí GameMakeru, jsme si ověřili nabyté zkušenosti z kurzu.

Jak se ti líbí článek?
Před uložením hodnocení, popiš prosím autorovi, co je špatněZnaků 0 z 50-500
Jak se ti kurz líbí?
Tvé hodnocení kurzuZnaků 0 z 50-500
Aktivity
Avatar
Neaktivní uživatel:9.8.2015 12:51

nezná někdo syntax na pozvolné otáčení
normálně bych to.udělal takto:
image_angle = point_directi­on(x,y,mouse_x,mou­se_y)
ale to promněnou nastaví okamžitě,potřeboval bych postupně přičítat od aktuálný do cílové

Odpovědět
9.8.2015 12:51
Neaktivní uživatelský účet
Avatar
TomBen
Tvůrce
Avatar
TomBen:10.8.2015 13:15

Syntax znamená názvosloví jazyka ( pravidla psaní slov ). To, co chceš ty se jmenuje "řešení" a vypadá to třeba takhle:

dif=angle_difference(image_angle,point_direction(x,y,mouse_x,mouse_y));
if abs(dif)>1 image_angle-=sign(dif);
Nahoru Odpovědět
10.8.2015 13:15
Za posledních 200 miliónů let se nic zvláštního nestalo, akorát dinosauři vymřeli a opice se naučily programovat.
Děláme co je v našich silách, aby byly zdejší diskuze co nejkvalitnější. Proto do nich také mohou přispívat pouze registrovaní členové. Pro zapojení do diskuze se přihlas. Pokud ještě nemáš účet, zaregistruj se, je to zdarma.

Zobrazeno 2 zpráv z 2.