Diskuze: Příběhová hra ve stylu To the Moon
Zobrazeno 5 zpráv z 5.
//= Settings::TRACKING_CODE_B ?> //= Settings::TRACKING_CODE ?>
Z touhle perspektivou jsem pracoval v mojí poslední hře -
http://gamejolt.com/…tside/25733/
Nejdůležitější je asi pohyb, kolize a hloubka instancí.
Je na to jednoduchej trik:
depth=-y;
Hodně pěkná hra, taky bych se rád v budoucnu zúčastnil LD. Na konci jsem vyčistil záchod, zašpinil se a vylezl ven....tak to končí?
Jinak jak řešíš kolize? Používáš na ně masky? Jakou používáš funkci(place_meeting, place_free, position_meeting, atd.) na kolize?
To the moon je děláno v RPG Makeru, který byl nedávno za asi 1$ v Humble Weekly Bundle, určitě to bude někdo přeprodávat tak to zkus na něm.
Zobrazeno 5 zpráv z 5.