Diskuze: Rozlíšenie pre androidy
V předchozím kvízu, Online test znalostí GameMakeru, jsme si ověřili nabyté zkušenosti z kurzu.

Člen

Zobrazeno 21 zpráv z 21.
//= Settings::TRACKING_CODE_B ?> //= Settings::TRACKING_CODE ?>
V předchozím kvízu, Online test znalostí GameMakeru, jsme si ověřili nabyté zkušenosti z kurzu.
Už se to tu jednou řešilo: http://www.itnetwork.cz/…37e8771290ae
Neexistuje žádné ideální rozlišení. Každé zařízení ho má rozdílné, takže ho musíš udělat přizpůsobitelné.
a ako nastavím aby mi objekt nezmizol za okraj?
Třeba takto?
if(y > room_height - sprite_objektu.sprite_height || x > room_width -
sprite_objektu.sprite_width || y < sprite_objektu.sprite_height || x <
sprite_objektu.sprite_width)
speed = 0;
nepomohlo mi to..stále mi to mizne
Tak to bude nejspíš problém s rozlišením. Má tvá aplikace stejné rozlišení jako tvé zařízení?
Tak ja to robím v rozmeroch 640x480 a skúšam to na Samsungu. Mne hlavný objekt zmizne za bočný okraj. Potrebujem aby mi na okraji zostal stáť resp. nezmizol za okraj
Ačkoliv se divím, že ten kód, který jsem ti napsal nefungoval. Napadlo
mě další řešení skrz neviditelnou zeď.
Zde máš příklad:
http://www.solidfiles.com/…mple.gmx.zip
Nápad je to dobrý ale na mobile mi to stále mizne. Problém je v tom že sa mobil resp. rozlíšenie 640 nie je na mobily a neprispôsobuje sa zariadeniam a tým tam nie su ani tie kocky, ktoré zabraňujú tomu aby to mizlo.
Tak proč ho nezměníš na rozlišení jaké má tvé zařízení?
OK ale chcem to spraviť všeobecne pre viac zariadení. Pustím si to na tablete a bude to zase roztiahnuté..ja som chcel vedieť či existuje kód, ktorým by sa veľkosť roomu prispôsobovala rozlíšeniam..
Napadl mě tento kód:
width = display_get_width();
height = display_get_height();
room_set_view(room0, 0, true, 0, 0, width, height, 0, 0, 0, 0, -1, -1, 0, 0,
-1);
Nevím jestli bude fungovat podle představ, nemám zařízení s androidem.
Ahoj
Myslim ze je na mieste ujasnit si, ci nahodou nemas vacsi room ako view, postnut
print screen alebo sharenut zdrojovy gml subor...
Potom info ci to exportujes ako apk alebo ako html a drvis cez net a
podobne.
Moje skusenosti(netvrdim ze extra roziahle) su take, ze zariadenie si samo prepocita apku a prisposobi si to sebe na full screen. Orezanie mi nesedi aj ked viem, ze prepocitanie niekedy par pixlov schova... ale odrezat okraje je zahada;)
Dominik v tom kóde mi hlási chybu
už som si všimol chybu tak idem to vyskúšať ako to bude fungovať
Protože si ten kód musíš upravit podle sebe, já nemám věštící kouli
ja už fakt neviem ako to spraviť
ja sa v GM začínam učiť takže to tak aj vyzerá..no pozri to prosím
Chápu. Každý jednou začínal
Koukal jsem se na ten projekt, co jsi mi poslal a hráč ti prochází tou zdí,
protože u ní nemáš zaškrtnuto Solid.
A ještě v objektu hráče při kolizi se zdí tam máš zbytečnosti, tak
všechno smaž a nech tam jenom ten kód se speed = 0;
Dál jsem se nekoukal.
hej. k tomu hráčovi som skúšal dať všetko...:)
Zobrazeno 21 zpráv z 21.