Diskuze: ShiftyDroid
V předchozím kvízu, Online test znalostí GameMakeru, jsme si ověřili nabyté zkušenosti z kurzu.

Člen

Zobrazeno 14 zpráv z 14.
//= Settings::TRACKING_CODE_B ?> //= Settings::TRACKING_CODE ?>
V předchozím kvízu, Online test znalostí GameMakeru, jsme si ověřili nabyté zkušenosti z kurzu.
To je výzva pro nás programátory .. opravdu by to chtělo to hoeslo abychom to mohli testovat
zkusil jsem asi 50 hesel, vzdávam to
ja skusil jedno a pak sem to radši vzdal ale si dobrý
Game maker sám o sobě se mi líbí, ale má jednu nevýhodu. Je moc lehkej, proto lidi v game makeru vytvářej hry jako tyhle, ani se neobtěžujou se pořádně naučit gml a už vydávaj hry.
Sorry za to heslo, jsem si neuvědomil .
V první úrovni (místnosti) fungují kolize jen tak trochu (drncání), zato v druhé fungují zcela, ve třetí zase jako v první... Pak se také často stává, že se zadrhne některá s robotových končetin o nějakou překážku. V první úrovni dost matou ty šmouhy na pozadí. V druhé úrovni mě ohlušil a vylekal výbuch dynamitu. Další úrovně se zdají neprůchodné, kvůli obřím rozměrům robota a nedostatku prostoru. Ale jako první hra to asi ujde.
Hra se dá dohrát, ten výbuch dynamitu je schválně aby vylekal , a na to ostatní se
podívám...Díky
Zobrazeno 14 zpráv z 14.