Diskuze: STRING (pomůžete mi ?)
V předchozím kvízu, Online test znalostí GameMakeru, jsme si ověřili nabyté zkušenosti z kurzu.
Zobrazeno 3 zpráv z 3.
//= Settings::TRACKING_CODE_B ?> //= Settings::TRACKING_CODE ?>
V předchozím kvízu, Online test znalostí GameMakeru, jsme si ověřili nabyté zkušenosti z kurzu.
String je datový typ třeba jako integer, boolean, float atd.
Když si vytváříš jakoukoliv proměnnou, tak musí mít svůj datový typ
podle toho, co do ní ukládáš. U GML to neřešíš, protože ten datové
typy přiděluje automaticky. String je textový řetězec a textový řetězec
je to, co je v uvozovkách "Nějaký text" ... GMS defaultně označuje string
červenou barvou.
String se do proměnné ukládá takto:
promenna = "nějaký text";
a tu proměnnou pak můžeš použít v parametru při ukládání do souboru stejně jako samostatný textový řetězec.
Ahoj, do ini souboru si to uložíš takto:
ini_open("MyIni");
ini_write_string("sekce","key",variable);
ini_close();
Být tebou ini soubory nepoužívám, xml soubory jsou mnohem výhodnější.
Jen se musíš naučit jejich serializaci a de-serializaci. Hodně zdaru
Zobrazeno 3 zpráv z 3.