Diskuze: zvuky
V předchozím kvízu, Online test znalostí GameMakeru, jsme si ověřili nabyté zkušenosti z kurzu.

Tvůrce

Zobrazeno 35 zpráv z 35.
//= Settings::TRACKING_CODE_B ?> //= Settings::TRACKING_CODE ?>
V předchozím kvízu, Online test znalostí GameMakeru, jsme si ověřili nabyté zkušenosti z kurzu.
To jsi hledal dost špatně. Jak přidat zvuky: http://www.itnetwork.cz/…al-prvni-dil
Jak přehrát zvuky: http://www.itnetwork.cz/…ni-akce-main
ahoj nechce se mi zakládat nový vlákno a proto se ptám tady. chtěl sem se zeptat, když moje postavika ve hre dojde k nejakému objektu, napr. naky tlacitko a má ho za )úkol zmáčknout, tak jak se nadefinuje to zmacknuti? diky moc
Závisí od toho ako to má presne fungovať. Napr. ak chceš, že keď príde postavička a dotkne sa toho, môžeš cez colision nastaviť to, čo sa má stať (napr. sa zmení sprite na stlačené tlačítko). Alebo to môže reagovať na.sladenie nejakej klávesnice.
no to presne chci...prjde postavicka k nejakymu objektu, ja zmacknu nejaky tlacitko a ten objekt neco udela?? jak to mam udelat?? diky
Možností je víc.
Můžeš použít funkci point_distance(x1,y1,x2,y2), která vrací
vzdálenost
a dosadíš tam souřadnice tlačítka a postavičky. Jestli je vzdálenost
menší než nějaká hodnota ověříš standartně podmínkou.
Můžeš taky objektu udělat větší kolizní masku než je jeho sprite a
pak
bude panáček mít kolizi s objektem už když k němu přijde, aniž by se
dotkl.
Pak taky můžeš vyrobit zcela průhledný objekt s plnou maskou a ten
bude
položen v blízkosti objektu. Systém je tu podobný jako u kolize přímo.
Pokud předem víš, kde se objekt nachází a ten se nepřemisťuje,
můžeš
normálně otestovat panáčkovy souřadnice způsobem A<(x,y)<B.
Myslím, že Albert chce vedieť, ako to má spraviť prakticky, nie teoreticky.
Tak se musí zeptat prakticky, ne teoreticky.
Copak já vím, jaká tlačítka a postavičky natvořil?
Moje odpověď je univerzální a pokud chce něco konkrétního,
ať pošle gmk nebo kód a já mu tam připíšu výsledek,
pokud to nebude moc datlování.
Čistě prakticky se to provede klik, klik, double klik...atd.
diky moc...no nejdriv to zkusim sám, pamk mozna poslu .gmk
To je rozumný přístup.
Když by sis nechal všechno napsat, pak bys sám neuměl zhola nic.
Vlastní zkušenost je nenahraditelná.
jj je to moje první hra a chci se na ni hodně naučit, ale kdyžtak se zeptám.
jmenuje se to Lesní muž
ahoj chtěl sem se zeptat, jestli jde před začátek hry vložit takový intro?? jde to?? diky moc
ahoj jakým způsobem se udělá to, aby postavička když zmáčknu šipku doprava, tak se přetočí doprava...to je mi jasný...ale když pustim šipku, tak jak se vrátí zpátky do původní pozice?? (obličejem ke mě. Díky
nezkoušel a co se tam má přidat za akci??
Pokud by jsi použil trochu angličtiny, došlo by ti, že to je událost na
puštění klávesy
pokud nepoužíváš draw event tak nastavíš jen sprite_index = [otočení dopředu];
no vzdyt to jo ale co se tam ma dat za akci, porad nechapu
už sem to vyřešil, nevim, jak mo to nemohlo dojít
jak se přeformátuje hra do finální verze?? aby si hráč mohl hru nainstalovat a nemusel to souštět v gamemakeru? diky.
Create Executable v menu File.
Hádal bych, že je snazší to v GM najít, než se na to ptát.
Každopádně běžné malé hry vytvořené v GM se neinstalují,
protože jsou obvykle tvořeny jediným exe, které se spouští
tam, kde zrovna je.
no jasne, ale kdyz ten clovek nema GM, tak tu hru nespustí, ne?
Osamocený .exe soubor se da vetsinou pustit kdekoliv, a nikdy nepotrebuje GM.
ok dik uz sem to vyresil
ahoj nejak nemuzu prijit na to, proc kdyz jsem do hry přidal skore, tak proc se mi ohlásí zvuk, aniž bych měl skore sebraný všechno. všechno sem udělal stejně podle tutoriálu. Posílám .gmk...díky
Zobrazeno 35 zpráv z 35.