Diskuze: Blender model -> Unity -> Textury
Zobrazeno 3 zpráv z 3.
//= Settings::TRACKING_CODE_B ?> //= Settings::TRACKING_CODE ?>
Samozřejmě že na to má materiál jinak by tam neměl ani texturu.
Jinak k otázce. Specular Map je černo bílí obrázek textury kde hodnota
bíle určuje intenzitu odlesků. Jinými slovy
můžeš použít specular map aby jsi určil která část se má lesknout
více a která méně, pod příspěvkem máš obrázek z unity manuálu, ta
část úplně vpravo je specular map.
A jak by měla specular map vypadat ?
Máš nějakou texturu, v blenderu si udělej noví obrázek a podle UV mapy
(snad máš model namapovaný) dáš na části které se lesknout nemají
černou, šedé části budou odrážet jen polovinu světla a bílé budou
obrážet všechno světlo (aneb. budou se naprosto lesknout).
Dělání dodatečných map (bump,normal,emission a specular) chce praxi,
praxi získáš experimentováním.
Jako domácí úkol si udělej nějaký jednoduchý tvar a vyzkoušej zařídit
aby se leskla jen půlka, až to budeš mít daj sem obrázek
HODNĚ ŠTĚSTÍ....budeš ho potřebovat
Zobrazeno 3 zpráv z 3.