Diskuze: Menší off-Topic

Člen

Zobrazeno 47 zpráv z 47.
//= Settings::TRACKING_CODE_B ?> //= Settings::TRACKING_CODE ?>
Když jsi hráč, tak to nejsou žádné extra nároky.
Ale 60GB ... není to trochu přemrštěné?
Na můj disk se to vejde bez problému ale oproti ostatním hrám je to trošku přehnané ...
To je na 100% fake a ty si naletěl, protože Skyrim multiplayer mít nebude, alespoň ne oficiální
A i kdyby nebyl officiální nevím,proč by potřeboval 60GB, protože mapa + předměty + vše ostatní už ve hře jsou a takovéto mody nezabírají více, než několik Gigabajtů.
A ještě něco, ty nároky jsou na Skyrim hodně přemrštěné, ani MP by je takhle nezvedl, zvlášť ne oficiální.
PS: Možná si narazil na TES: Online, což ale Skyrimem sdílí jen svět a
hra to bude úplně jiná, takové wowko v TES kabátku. A TES: Online má
několika násobně nižší nároky, než ty co tu popisuješ, takže si z tebe
asi někdo slušně vystřelil
Možná že ano, ale jak sem psal výše, ta hra se Skyrimem sdílí jen universum a v hardwarových požadavcích na hru nikde nevidím 60GB:
http://www.game-debate.com/games/index.php?…
A ještě k tomu x64 systému není potřeba, vývojáři spíš myslí na budoucnost, protože to bude potřeba více jak 4GB RAM, tak takhle nenápadně uživatele popostrkují, aby měli na čem stavět v budoucnu
http://elderscrollsonline.info/…requirements
http://doupe.zive.cz/…ve-pozadavky
btw. jsi slepý je to tam HDD - 60 GB
Normální zase nevím, ale na 30+GB hry už jsem si zvykl, proč to
nezvýšit trošku
Okej,aspoň, že si to podložil, ale nemyslím si, že hra bude takhle velká hned od začátku, protože má mít víc datadisků, než wowko. Takže toto je podle mě přibližně výsledná velikost se všemi datadisky. A stejně jak výše psal Michal Žůrek - misaz v době TB disků to zas problém není.
Jo a ještě něco nahoře píšeš procesor čtyřájdro a o tom není zmínka ani na jednom odkazu. Jsou tam pouze dvoujádro, nebo při doporučenejch přímo Core 2 Duo
Já teda nevím, ale s tím, že u mě je standard na discích +-5 TB a volných mám na každém disku maximálně 300 GB už je to poměrně znatelný - mít či nemít 60 GB.
To možná ano, ale pokud by si chtěl, tak si těch 60 GB vyšetříš.
Nevím kolik dat skladuješ, ale určitě se najdou i taková s menší
prioritou pro tebe, nebo s tím,že když je budeš potřebovat tak si je znovu
stáhneš. On třeba i Steam s místem nešetří (Portal 2 (12 GB), Red
Orchestra 2 (22 GB), L4D2 (12 GB) jo využil jsem tu vánoční akci Tak už pak vcelku neřešíš
kolik místa jednotlivá hra zabírá. Zkrátka chceš jí hrát, tak si to
místo najdi, vadí ti, že zabírá tolik místa? Nikdo tě v nenutí ji hrát.
A když jsou tyto parametry nastaveny vývojáři, tak se můžeš dohadovat jak
dlouho chceš, ale na velikosti hry to nic nezmění.
Ono jde hlavně o to, že ta hra sama o sobě má asi 1/3 velikost, někdy i méně. Zbytek jsou soubory protipirátské ochrany. Funguje to tak, že část kódu hry se neustále ptá, jestli tam ty soubory jsou. Pokud ne, hra se ukončí chybovou hláškou. A velký jsou proto,aby se zamezilo distribuci po internetu. Bohužel nejvíc na to doplatí zase uživatel, který tu hru má legálně. Navíc crackeři, kteří rozumí assambleru, tak dokážou přes příkazy pro CPU tu část kódu najít a odstranit. To ale umí jen elita crackerů.
Omyl, zdielaju tiez herny engine, teda spolupracuju aj s Bethesdou --> to vyvracia tvoje tvrdenie, ze ESO nema nic spolocne so Skyrimom.
data mě tolik nepřekvapují (i přes to že existují mnohem menší hry) ale jestli JEN 64 Bitů tak to už překvapivé je
o hře Skyrim nic nevím takže netuším jestli má/nemá MultiPlayer
Treba este dodat, ze ide iba o odporucene vlastnosti, teda, nikde nie je zmienene, ze by nebolo mozne hru spustit aj na x86.
Ona protipirátská ochrana už se dnes tolik neřeší jako před několika lety. A u MMO to platí dvojnásobně, protože už samo to, že hráči se přihlašují na servery vývojářů, tím se to vyřeší samo. A fanouškovské emulátory serverů jsou většinou několik let za těmi oficiálními viz. World of Warcraft.
Na to si přišel zase kde? ESO online využívá Hero engine stejně jako Star Wars The old republic a TES V: Skyrim využívá Creation Engine
http://elderscrollsonline.info/…-game-engine
http://elderscrolls.wikia.com/…ation_Engine
To by ses divil, jak moc se řeší. Akorát už to média, tolik nerozmazávaj. Viz nutnost být online v SimCity nebo v Xbox One.
V Simcity to vzniklo protože se zase nějací páni v EA rozhodli, že prostě nechtějí, aby si jejich hru zahrali i piráti, kteří si tu hru stejně nekoupí. Když hra vyšla bylo řečeno, že hraje navržena čisté pro online režim a v offline režimu by prostě nefungovala. Rok se s rokem sešel a páni v EA si řekli už jsme na tom dost vydělali a teď vydáme offile režim, aby se ta hra dala konečně hrát. To byl zářený příklad toho, jak ti dneska všechny velký korporace lžou do očí. A to ještě nemluvím o tom, že hra první týden po vydání nešla hrát a běží skrz tu strašnou kopii Steamu, které se řiká Origin.
A Xbone (Jasně, protože tohle je oficiální zkratka) zářnej příklad toho, jak je v poslední době v Microsoftu pěkenej bordel. Za další to není konzole určená primárně pro Evropský trh, ale pro Americký. A koho štve, že to v ČR výjde až na konci roku? Když tu máme PCčka. Jo a k tý ochraně, no zkrátka si řekli, že když maj velký únik peněz na kradených licencích Windowsů, tak si alespoň ten Xbone (protože můžu) zabezpečej.
Ještě přidávám video, který názorně ukazuje, jak to v EA chodí:
http://www.videacesky.cz/…v-ea-uprimni
Jo, a ještě víc k pláči je to, když vidíš, že čím dál více vývojářů, kteří se kdysi dali považovat za opravdu kvalitní k tomuto modelu také přecházejí. Např Ubisoft se sérii Assassins Creed, kde nebýt námořní části ve 4 díle asi by už další nevznikl, nebo by to byla podobná ***** jako Battlefield 3 a 4.
Jo přesně, podle mě je CD projekt a jejich GOG.com nejlepší herní studio, co se týče přístupu k fanouškům a možná i všeho ostatního.
GOG.com
Jo a když to řekneš lidem, kteří si to koupí, tak tě hned zatracující, jako největšího hatera na světě. Když pak říkají to v RE-Play tomu daly 95%, tak ti musí být jasné, že tady něco smrdí (Tím myslím, že Re-Play, nebo třeba IGN jsou opravdu podplácené proto, aby dávaly větší score)
Někdy si taky říkám. KDyž čtu Level a je tam 5/10 a v RE-Play dají 9/10, tak to je trochu nenormální.A s tím haterem máš pravdu. Prostě ty lidi tomu nerozuměj, nebo ani nechtěj a ještě sypou prachy.
Jo dneska dají lidi na první reklamu co vidí a věří ji. Jak je řečeno ve videu výše o trochu zlepšíme grafické detaily, uděláme z komára velblouda a trhem miliony.
PS: Jestli čteš Level viděl si všechny díly LevelTV?
Protože je tam v názvu 14 a hrát 13 už není dost C{}{}l. A ješte na
tebe budou koukat jako by si žil v pravěku.
Tak tomu není co vytknout
Nejlepší bylo když Dan Vávra (Vývojář Mafie, Kingdome Come:
Deliverence), říkal ve Fight Clubu: No mluvili jsme s několika velkýma
hlavami herní průmyslu na západě a ty říkaly, že herní průmysl ve
střední a východní Evropě je jako v 90 letech v USA (Tím je myšleno
přístup vývojářů k fanoušků a náklady na tvorbu her)
Pozorne citaj, je tam zmienene, ze HeroEngine pouzivali len na prototypy novych veci, ktore by maly byt implementovane do finalnej verzii hry, a verzia s HeroEngine nebude releasnuta, nakolko ide len o akusi Dev-verziu. Vo finalnej verzii bude hra bezat na vlastnom engine, ktory je (udajne) zalozeny prave na Creation Engine.
Nejlepší je Pavel Dobrovský, alias hlavní postava Kingdome Come:
Deliverence:
https://pbs.twimg.com/…CAAATgx-.png
Neříkám, že Pavel Dobrovský je špatnej, ale mě je víc sympatickej Dan Vávra.
Moc řešíme hry na programátorské síti ... chtělo By to udělat samostatnou položku pro hry btw. to pomalu i pro wordpress
Zobrazeno 47 zpráv z 47.