Diskuze: SEO optimalizace
V předchozím kvízu, Online test znalostí HTML a CSS, jsme si ověřili nabyté zkušenosti z kurzu.

Tvůrce

Zobrazeno 21 zpráv z 21.
//= Settings::TRACKING_CODE_B ?> //= Settings::TRACKING_CODE ?>
V předchozím kvízu, Online test znalostí HTML a CSS, jsme si ověřili nabyté zkušenosti z kurzu.
Dodrzovat standarty html5
https://www.youtube.com/watch?… zkus se podívat např. zde
Klíčová slova a obsah, hodně obsahu. O ničem jiném to není.
dodrzovat standardy, nepouzivat na navigaciu flash, javascript,VBS, korektne definovat hlavicku spolu aj s metainformaciami (vratane s klucovymi slovami a popisom,), titulkom a hlavne obsah, ako aj vyhladavace takisto spracuvaju znacky nadpisov, nepouzivat sklryty text,lebo skryty text degraduje hodnotenie SEO
Ahoj!
Tady ti nastíním pár pravidel:
1) KLÍČOVÁ SLOVA:
1. Klíčové slovo/slova v URL - vyhledávače přitom
dávají větší váhu slovům v doméně, než slovům v adrese za
doménou.
2. Klíčové slovo/slova ve značce title -
optimální délka 10-70 znaků.
3. Klíčové slovo/slova ve značce meta typu
description - do 200 znaků.
4. Klíčové slovo/slova ve značce meta typu
keword - nepoužívat více než 10 slov. Jinak důležité, žádné
slovo nepoužívat v meta značkách 2x!
5. Určitě to s klíčovými slovy nepřehánět, maximálně
v poměru 10% oproti ostatnímu textu, pokud bude více, prohlížece to mohou
považovat za spam a stránku penalizovat.
6. Určitě dávejte klíčová slova do nadpisů h1, h2,
h3 ale jak říkám, přiměřeně.
7. Občas se vyplatí klíčová slova zvýraznit značkami
b, u, strong, a fontem.
2) SPRÁVNOST KÓDU:
Určitě dbejte na dodržování správnosti kódu, indexovací roboti mají rádi přehledný a správný kód. Proto VALIDNÍ KÓD!
3) SITEMAPS:
I když se to nezdá, indexovací roboti mají rádi, když mají takto
ulehčenou práci. Najdou všechny stránky, které potřebují a rychle je
zaindexují.
Dejte indexovacím robotům vědět, že máte SITEMAPS tím, že do souboru
robots.txt, který vytvoříte v adresáři vašeho webu,
zapíšete
Sitemap: http://www.domena.cz/…Ksitemap.xml (SITEMAPS je
většinou ve formátu xml)
4) NAVIGACE:
1. Zkontrolujte, zda jsou všechny vaše odkazy na
stránkách funkční.
2. Použijte logickou stromovou strukturu, snažte se, aby bylo
možné dostat se na každou stránku maximálně na 2 kliky.
3. Nezapomínejte na vnitřní odkazování, zvlášť jestli
je stránka nějak hlouběji zanořená.
4. Hlídejte, kam odkazujete, pokud budete odkazovat na
nekvalitní, podvodné, spam či podobné weby, budete u prohlížečů
neoblíbení(zvlášť google).
5. Text jako odkaz - je dobré být co nejpopisnější,
vyhněte se obratům typu klikněte sem apod. apod.
6. Nemíchejte odkazy, pokud jeden den odkazují na určitou
stránku a druhý den na jinou, je to špatné.
7. Zkontrolujte, jestli stránky, na které odkazujete jsou
funkční, toto chce pravidelně kontrolovat.
8. Nepřehánějte to s externími odkazy(zvlášť google to
nemá rád)
9. Délka odkazů by neměla překročit horní hranici 2000
znaků.
5) Linkbuilding - odkazy na váš web
Toto je jedno z nejdůležitějších témat, co se týče SEO
optimalizace.
Budujte si linku zpětných odkazů na jiných webech. Jedná se o to, že čím
víc webů bude mít ve svém kódu url adresu na váš web, tím lépe(zdáte
se důvěryhodnější). Pro to se používají různé 1-2 stránkové
weby(minisites), registrace do katalogů(dnes ne již tak účinná, ale pořád
to jsou zpětné odkazy), partnerské weby na kterých máte zakoupeno
zobrazení vaší url adresy či to máte jako výměnu, různá diskuzní
fóra, odborné weby, blogy apod.
Samozřejmě si také můžete zakoupit balík zpětných odkazů ...
Pro získání url odkazů na váš web můžete využít i rafinovanějších metod, jedná se např. o:
1. Různé online nástroje a prográmky, které v sobě
obsahují url adresu na váš web a který si lidé mohou zabudovat do svého.
Jedná se např. o různé minichaty, počasí, měření rychlosti internetu
apod. apod.
2. Dejte na svůj web, či parnerský web různé soutěže,
kvízy, testy, průzkumy, které následně lidí mohou dát na svůj
web(samozřejmě s vaší url adresou)
3. Pokud najdete nějakou skulinu na trhu, můžete toho také
využít. Jedná se o to, že jako první napíšete o určitém tématu a lidé
vás brzo začnou citovat a odkazovat na vás na různých fórech, diskuzích,
blogách apod.
Chci ještě poznamenat, že čím větší page rank má web, ze kterého se na vás odkazuje, tím to je pro vás lepší. Tudíž je lepší když na vás odkazuje web www.alza.cz než web www.pepanovak123456.8fan.cz.
6) PPC REKLAMA:
Toto je trochu komplexnější, zde odkážu na: http://cs.wikipedia.org/…liknut%C3%AD
7) COPYWRITING:
Čtivý a poutavý text s vhodným obsahem klíčových slov je nejlepší reklama.
To je asi to hlavní, pokud jsem na něco zapomněl, určitě mě doplňte.
Není to špatné, ale je tam pár chyb. Na prvním místě je obsah. Máš obsah, máš návštěvnost. Nemáš obsah, nemáš návštěvnost. To je základní pravidlo, web bez kvalitního obsahu nikdy nebude mít dobré SEO.
Zvýrazněním značkou b nedocílíš vůbec ničeho. Jestli máš nebo nemáš validní kód je úplně jedno. Katalogy jsou nebezpečné, v dnešní době tě za registraci naopak penalizují. Úplně jsi vynechal sociální sítě.
Ano, obsah je nejdůležitější. Jak to mám seřazené, tak to není podle
důležitosti, ale podle toho jak mi to přišlo na jazyk.
Spěchal jsem, takže jsem pár věcí vynechal, ale za vynechání sociálních
sítí se cítím opravdu trapně :/
Někdy se stává že pro dané zaměření webu není možné napsat hodně
obsahu.
Tam už pak podle mě je jediné řešení a tím je PPC reklama.
Jinak, je nejdůležitější obsah, a asi zpětné odkazy (soc. sítě, výměna odkazu s partnerskými weby atd...), samostatné KW podle mě už moc velkou roli nehrají .
Četl jsem o tom dost článku, koukal videa, ale taky je možné že jsem
pochopil něco špatně a pletu se
Google nebere keywords do uvahy v rankingu uz dlhu dobu, najdolezitejsi je imho obsah, navstevnost, cisty kod a linky ktore odkazuju na stranku.
http://video.czu.cz/…o-tichy.html kukni toto
Určitě se přimlouvám k článku o SEO, je to dost zajímavé téma. Já jsem se snažil SEO optimalizaci ušít přímo na míru vyhledávači Google, takže jsem přes nástroje pro webmástery používal všechny jejich rady.
Ahoj, co se týče SEO, tak jsem nedávno narazil na rozsáhlý článek na webu evisions, zkus na něj mrknout, třeba ti pomůže...:)
Mimo to všechno, co už tady bylo řečeno, bych rád podotkl jednu velmi
důležitou vlastnost, kterou Google velmi zohledňuje, a to je rychlost webu.
Kromě toho má google velmi rád, jestli je stránka i přizpůsobená pro
mobily a jestli běží na protokolu HTTPS. Všechny tyhle aspekty dokážou
stránku posunout hodně nahoru (přece jenom, ani google nechce klientovi,
který je na mobilu na datech s rychlostí 50kB/s, nabídnout stránku, kde
obrázky mají 2MB a web by se mu načítal 2 minuty).
Proto je dobré používat lazy loading (google si s tím poradí), všechno co
se dá cacheovat, tak cacheovat.
Jak na tom jsi s rychlostí si můžeš vyzkoušet přímo v prohlížeči (v
Google Chrome) - otevři si konzoli, a v horní nabídce (možná schované pod
menu) najdeš záložku "Audits" - tam si můžeš otestovat, jak si tvoje
stránka vede na mobilu a desktopu
Jinak další co bych zmínil je určitě čitelná url, správně nastavené přesměrovaní (301), duplicitní stránky označené jako canonical, CTA, odkazování na cizí weby, nastavení lokality, no je toho spoustu.
Zobrazeno 21 zpráv z 21.