Diskuze: Machr na algoritmy - Čtverec, kruh a čára
V předchozím kvízu, Online test znalostí Java, jsme si ověřili nabyté zkušenosti z kurzu.

Vlastník

Zobrazeno 22 zpráv z 22.
//= Settings::TRACKING_CODE_B ?> //= Settings::TRACKING_CODE ?>
V předchozím kvízu, Online test znalostí Java, jsme si ověřili nabyté zkušenosti z kurzu.
A co se hodnotí? Aby to nebylo jen o zkopírování kusu kódu z internetu
Btw Bresenham se dá použít i na kruh
a co to má dělat? Jak
to má kreslit? to si má vybrat náhodnou souřadnici středu a tam to
vykreslit? Nějaký ukázkový obrázek výsledku?
Jestli to někdo zkopíruje, tak to samozřejmě nejsem schopen zjistit.
Soutěž je od toho, aby si členové devbooku vyzkoušeli něco, co ještě
neznají Neočekávám velkou
účast kvůli prázdninám, proto jsme dali něco jednoduššího. Kdyby se
toho náhodou sešlo hodně, tak se bude hodnotit jak jsou algoritmy
propracované.
Ukázka výsledku by byl čtverec, kruh a čára, asi si to dokážeš
představit Můžeš je
nakreslit kam chceš, jde o ten algoritmus.
aha takže jeden čtverec, jeden kruh a jednu čáru.
tak dneska k večeru jedu pryč, tak jsem si pospíšil a dávám to
ZDE už teď.
http://uloz.to/…vary-1-0-zip
// kdybych nějakou zvláštní (hodně zvláštní) náhodou vyhrál, tak placku algoritmy už mám, když tak chci javu, adresu snad někdo máte.
a já hlava děravá i zde zapoměl screenshot hned k prvnímu příspěvku.
Kdyz kliknu na ulozit tak napisu jmeno soubouru, ale .png si tam musim dopsat
sám.
Mohl bys to trochu předělat .
takže ve verzi 1.1 je to opraveno http://uloz.to/…vary-1-1-zip
Vadí místo čtverce obdelník a místo kruhu elipsa ? Je to závislé na tom jaké body jsou zvoleny.
Tak som to skúsil v HTML5 canvase. Nečakal som že ma to tak bude baviť,
najväčší problém bolo vymyslieť kruh, nakoniec som sa na náročnosť
vykašlal Celkom ma to
nažhavilo na analytickú geometriu čo budúci rok berieme. http://draw.greenmanov.net/
Tak som ešte pozmenil spôsob vykresľovania kruhu, na niečo čo sa mi páčilo viac a namiesto toho, aby som plochu mazal tým, že vykreslím vlastný čierny obdĺžnik o jej veľkosti (čo trvalo celkom dlho), som použil funkciu na mazanie a tým zrýchlil možnosť dynamickej zmeny obrazcov.
Tady mám exe pravděpodobně finální verze kreslítka
kvůli elipse jsem musel vytáhnout rok staré poznámky ze školy a i tak to
málem nebylo ono
https://mega.co.nz/#!eJlkEJJR!BGWC6ic6-MuIBT1xS3KMr3W9KIkOswkC9mtQ1CT7UWU
Jediný problém je rychlo vykreslování velkých ploch (tj vyplněný
čtverec) ale úzké hrdlo je při vykreslování ne v počítání.
Pokud se vám zdá že je to na pixely nějaké velké jsou to 3x3 čtverce (WPF nemá čistě kreslení
pixelů)
Ještě sem pošlu odkazy do mi přišly do PM, ať je to vše u sebe:
Luboš Běhounek Satik - https://www.dropbox.com/…Kresleni.zip
Jan Vargovský - http://leteckaposta.cz/904504088
Ze zdrojáků je vidět, že jste si s tím všichni pěkně vyhráli, z
čehož mám ohromnou radost
Jelikož se soutěže účastnil i Saťas (jeho dílo viz komentář výše),
musím najet na algoritmus "Dej to Satikovi a pak ještě někomu".
První placku tedy získává zdejší machr Luboš Běhounek Satik, který si s
nimi asi doma tapetuje Jeho
objektový kód umí velmi rychle vykreslovat gradientní kruhy, čáry a
dokonce i valící se koule
Všechny programy, které dorazily, vypadají slušně, je v nich většinou
vidět optimalizace a dělají to, co mají. Co se týče zajímavých funkcí a
návrhu se nejdále dostal martinsakra, který implementoval i antialiasing.
Získává tedy placku Prosím
x do PM jakou chceš
Všem děkuji za účast a budu se těšit u další soutěže, určitě
dáme někdy zas něco podobného, vidím, že grafické algoritmy vás baví
Zobrazeno 22 zpráv z 22.