Diskuze: Pomoc s problémem s podmínkou
V předchozím kvízu, Online test znalostí Java, jsme si ověřili nabyté zkušenosti z kurzu.

Člen

Zobrazeno 7 zpráv z 7.
V předchozím kvízu, Online test znalostí Java, jsme si ověřili nabyté zkušenosti z kurzu.
Ahoj, porovnáváš char array s charem samotným.
Trošku by mě zajímal tvůj postup myšlení...
Usuzuji, že metoda check bude vyhodnocovat vítěze. Ale nechci si ani
představovat, jak bys postupoval, kdybys měl mít třeba pole 500x500 polí
případně dynamické pole.
Zkus popřemýšlet nad tím objektově.
Vem si vždy pozici aktuálního kamene. I když je to ze začátku partie
samozřejmě nereálné, tak už od samotného začátku hry porovnáváš,
jestli hráč posledním tahem nevyhrál.
Od toho by ses mohl odpoutat.
Každý kámen (nebo tah, podle toho, jaký máš objektový model) by měl
určovat, jestli náhodou nevyhrál.
Přijde mi méně náročné a rozhodně objektové, když třeba kámen po
uložení na pozice, tak prozkoumá buď kameny v nějakém listu a nebo se bude
ptát vždy v 8 směrech, jestli náhodou nevyhrál.
Díky problém vyřešen, ale vyskytl se další.. Jakmile by měla hra skončit tak furt běží.
Tak do toho cyklu po vyhodnocení napiš příkaz break.
Program vždy skončí, až dokončí svou práci každý thread, který běží.
Dle konvence začínají názvy tříd velkým písmenem. Je to samozřejmě tvoje věc jen pro doplnění.
Zobrazeno 7 zpráv z 7.