NOVINKA: Pracuj až o 60 % rychleji díky akreditovanému kurzu Specialista na AI. Nyní již od 0 Kč. Zjisti více:

Diskuze: Pořadí provádění transformací v openGL

V předchozím kvízu, Online test znalostí Java, jsme si ověřili nabyté zkušenosti z kurzu.

Aktivity
Avatar
Wayne
Člen
Avatar
Wayne:13.4.2014 16:12

Ahoj, mohl by mi někdo poradit, jaký jsou pravidla při provádění transformací v openGL? Například jaký bude pořadí v tomto kódu

gl.glMatrixMode(GL.GL_PROJECTION);
gl.glScalef(3,1,1);
gl.glMatrixMode(GL.GL_MODELVIEW);
gl.glLoadIdentity();
gl.glScalef(3,1,1);
gl.glMatrixMode(GL.GL_PROJECTION);
gl.glLoadIdentity();
gl.glRotatef(45,1,0,0);
gl.glMatrixMode(GL.GL_MODELVIEW);
gl.glTranslatef(0.1f , 0 ,0);
gl.glPushMatrix();
gl.glTranslatef(0, 0.1f, 0);
gl.glPopMatrix();
 
Odpovědět
13.4.2014 16:12
Děláme co je v našich silách, aby byly zdejší diskuze co nejkvalitnější. Proto do nich také mohou přispívat pouze registrovaní členové. Pro zapojení do diskuze se přihlas. Pokud ještě nemáš účet, zaregistruj se, je to zdarma.

Zobrazeno 1 zpráv z 1.