Diskuze: Práce na sekci Java
V předchozím kvízu, Online test znalostí Java, jsme si ověřili nabyté zkušenosti z kurzu.

Vlastník

Zobrazeno 9 zpráv z 9.
//= Settings::TRACKING_CODE_B ?> //= Settings::TRACKING_CODE ?>
V předchozím kvízu, Online test znalostí Java, jsme si ověřili nabyté zkušenosti z kurzu.
Dnes jsem dokončil revizi první sekce - Základní
struktury jazyka Java. Opravil jsem ošklivě ořezané screenshoty,
překlepy a nepřesnosti vzniklé portací seriálu z C#. Vrhám se na sekci s
objektově orientovaným programováním
Ahoj, to je paráda, já bych se rád na obsahu podílel i nadále... Včera jsem poslal na schválení
další díl GUI tutoriálu. Teď mám v plánu napsat přehled komponentů,
stejně jako jsi psal v sekci C#.
Myslím, že super by byl také nějaký seriál o 2D grafice.
Ahoj, to by bylo super, nejlepší by bylo, kdybys vzal ten můj článek z
C# a portoval ten popis do Swingu, ať je to podobné
Jinak organizačně si říkám, že je stejně potřeba umět základy jako ty anonymní třídy atd., jelikož v Netbeans chybí třeba Timer. Takže si člověk moc neškrtne když GUI neumí psát ručně, IDE to jen někdy zjednodušuje. Navázal bych na tebe poté popisem tvorby GUI v NetBeans, docela jsem s tím teď dělal.
K té ruční tvorbě GUI bych určitě přidal 2D kreslení, přehled Layout manažerů a možná implementace KeyListeneru a článek o Timeru? Možná ještě Dialogy.
EDIT: Jo a o článku samozřejmě vím, díky za něj, dnes ho schválíme
Jé, konečně něco proti IDE
Když vidím různé programy udělané v IDE, které narušují principy OOP, tak mě to fakt odrazuje.
Dnes jsem dokončil revizi a opravu tutoriálů v sekci Java. Další aktivitu budu směřovat na psaní dalších dílů do sekce OOP.
Sekce OOP v Javě je dokončená, pokračovat budu ještě v sekci Práce se
soubory, potom se zaměřím na webovou sekci devbooku
Sekci Java prozatím považuji za dostačující. Děkuji všem
přispěvatelům, povedlo se nám vytvořit největší českou znalostní
databázi tohoto jazyka Budu
se nyní věnovat zanedbané webové sekci devbooku, tedy HTML a CSS, PHP a
JavaScriptu.
Zobrazeno 9 zpráv z 9.