Diskuze: Dobrý OOP návrh
V předchozím kvízu, Online test znalostí JavaScript, jsme si ověřili nabyté zkušenosti z kurzu.
Zobrazeno 4 zpráv z 4.
//= Settings::TRACKING_CODE_B ?> //= Settings::TRACKING_CODE ?>
V předchozím kvízu, Online test znalostí JavaScript, jsme si ověřili nabyté zkušenosti z kurzu.
Obvykle se vytvoří nějaký kontejner se závislostmi a ten se předává. XNA tohle řeší tak, že předává všem GameObjectům v konstruktoru instanci Game a tam jsou reference na aktuální level, hráče a podobně. Ideálně bys to měl samozřejmě řešit pomocí dependency injection, ale na tohle se ve hrách IMHO moc nehraje.
Takto som to riesil v ramci skolskeho projektu a mal sopm z toho vycitky ze
to je zle Ale diky, aspon
viem aky je postup
teraz
rozmyslat ci to prepisat trochu alebo nie, lebo hra funguje spravne len ten kod
s 5 globalnymi objektami no, dalsi projekt bude asi lepsi
Zobrazeno 4 zpráv z 4.