Diskuze: Hledám dobrovolníka
V předchozím kvízu, Online test znalostí JavaScript, jsme si ověřili nabyté zkušenosti z kurzu.

Tvůrce

Zobrazeno 17 zpráv z 17.
V předchozím kvízu, Online test znalostí JavaScript, jsme si ověřili nabyté zkušenosti z kurzu.
refresh
Přidej nějaké ukázky a zkus to více rozepsat, co jsem z toho pochopil:
while (true)
{
Najit();
Zabit();
}
No, v zásadě potřebuju prozatím pomoct hlavně s tím , jak v reálném čase aktualizovat pro jednoho hráče polohy ostatních online hráčů
Javascript asi nenabízí úplně nejlepší možnosti pro výměnu
informací mezi uživateli
HTML5 přínaší websocket, nicméně nevím, jelikož jsem s tím nikdy
nedělal
Jenže si pořád nějak nedovedu představit na jakém principu to pracuje
A s AJAXem jsem bohužel ještě neměl tu čest
WebSockets je JS... (Většinou.) JS u klienta a na serveru konzole... Viděl jsem použití i WCF atp.
AJAX je jednoduchý. Stačí ho pochopit.
a nebyl bys ochotný mi s tím trochu pomoct prosím ?
ano, většina HTML5 je vlastně javascript (canvas, webstorage, geolokační rozhraní, websocket, ...). Na straně serveru to samozřejmě musí řašit asi něco jiného, ale to vůbec nevadí.
AJAX mi však na toto přijde strašně pomalý. Určitě bych ho osobně nepoužil na real-time hru.
byl, ale nečekej divi a i mé znalosti mají hranice.
Ajax je nevhodný pro čistou komunikaci. Je to jako použít k telefonování počítač, když mám hned vedle telefon. S oběma to jde, ale s čím to asi bude jednodušší? (rychlejší, efektivnější atd.)
Ale přece jen "víc hlav víc ví" pošlu ti do SZ skype a snad se
domluvíme
Toto určitě není případ pro použití ajaxu.
Zobrazeno 17 zpráv z 17.