Diskuze: Javascript krok za krokem
V předchozím kvízu, Online test znalostí JavaScript, jsme si ověřili nabyté zkušenosti z kurzu.

Člen

Zobrazeno 8 zpráv z 8.
//= Settings::TRACKING_CODE_B ?> //= Settings::TRACKING_CODE ?>
V předchozím kvízu, Online test znalostí JavaScript, jsme si ověřili nabyté zkušenosti z kurzu.
mám, nikoli na prodej, knížka je zajímavá, ale nyní již zastaralá, vyzkoušej třeba novější http://knihy.cpress.cz/…kamzite.html
Dik , a nahodou s http://www.databazeknih.cz/…nalne-136004 skusenosti
nemas?
Vysla totiz novsia verzia z roku 2012 , ale je iba po anglicky . Anglictina mi
problem nerobi ale predsa len (aspon mne) sa lepsie uci z materskeho
jazyka(slovencina/cestina je to iste).
CI nahodou nevies ci tam je nejaky velky rozdiel medzi nimy.
neznám, o JS mám jen tu co jsi napsal v prvním postu a programujeme hry v HTML5. S trochou snahy by ses i na těch hrách to mohl naučit, ta knížka to popisuje hezky.
"Programujeme hry v HTML5" je kniha, z které jsem přečetl asi 15 stránek. Pak tam mixuje javascript a css dohromady. To mi nepřijde zrovna normální. Jako zmíní se o WebGL a konec. Četl jsem tedy opravdu jen začátek, ale jak se tam objevilo CSS, tak jsem to automaticky odstranil jako odpad.
a jak jinak by jsi u ping pongu nastavoval pozice z JavaScriptu?
// Jo, vlastně ty už tu knihu nemáš.
CSS je hlavně na začátku a u pexesa, jinak se kreslí na canvas, jsou tam věci jako websocket, box2D, lokální úložiště, zvukové efekty s HTML5...
No pokud budu psát ping pong v javascriptu a využiji WebGL, tak pozice pošlu do shaderů. Pokud to bude 2d plátno, tak vykresluji do plátna.
Když zvolím css, tak budu pozici nastavovat v css.
Mnohem víc se mi líbila kniha "Foundation Game Design with
HTML5 and JavaScript". Je to spíš takový úvod.
Zobrazeno 8 zpráv z 8.