IT rekvalifikace s garancí práce. Seniorní programátoři vydělávají až 160 000 Kč/měsíc a rekvalifikace je prvním krokem. Zjisti, jak na to!
Hledáme nové posily do ITnetwork týmu. Podívej se na volné pozice a přidej se do nejagilnější firmy na trhu - Více informací.

Diskuze: Facebook jaký "marketingový účel"?

Aktivity
Avatar
Neaktivní uživatel:13.9.2017 12:45

Hoj,

při tvorbě reklamy na FB je potřeba vybrat marketingový účel.
Na jaký se nejvíce firmy zaměřují? Konverze? Tam mi to příjde, že to nemá žádný smysl, jelikož jako test jsem zacílil celou ČR a vybral konverzi Purchase, která se odešle při nákupu, dal denní rozpočet 200Kč, automatickou cenu za konverzi, a měl jsem např. 5 kliknutí na odkaz, za nějakých 20Kč, takže to ten denní rozpočet ani nevyužívá.

Mam takový pocit, že bych měl vybrat "Povědomí o značce" , nebo "Návštěvnost" nebo jednoduše propagovat existující příspěvek?

Co myslíte?

Odpovědět
13.9.2017 12:45
Neaktivní uživatelský účet
Avatar
Odpovídá na Neaktivní uživatel
Michal Kopeček:10.5.2023 8:30

Zkus načíst nějaké články nebo mrknout na pár videí na Youtube. 🤙 Za sebe můžu doporučit https://www.youtube.com/@BenHeath - má zde spoustu typů, nejen pro reklamu na Facebooku, ale i PPC apod. Článek pak můžeš zkusit tenhle: https://www.forecom-solutions.com/…facebook-ads - je zde v krátkosti shrnuto, jak by měla facebooková reklama vypadat.😊

 
Nahoru Odpovědět
10.5.2023 8:30
Děláme co je v našich silách, aby byly zdejší diskuze co nejkvalitnější. Proto do nich také mohou přispívat pouze registrovaní členové. Pro zapojení do diskuze se přihlas. Pokud ještě nemáš účet, zaregistruj se, je to zdarma.

Zobrazeno 2 zpráv z 2.