Avatar
Bogdan
Redaktor
Avatar
Bogdan:13.9.2017 12:45

Hoj,

při tvorbě reklamy na FB je potřeba vybrat marketingový účel.
Na jaký se nejvíce firmy zaměřují? Konverze? Tam mi to příjde, že to nemá žádný smysl, jelikož jako test jsem zacílil celou ČR a vybral konverzi Purchase, která se odešle při nákupu, dal denní rozpočet 200Kč, automatickou cenu za konverzi, a měl jsem např. 5 kliknutí na odkaz, za nějakých 20Kč, takže to ten denní rozpočet ani nevyužívá.

Mam takový pocit, že bych měl vybrat "Povědomí o značce" , nebo "Návštěvnost" nebo jednoduše propagovat existující příspěvek?

Co myslíte?

Odpovědět 13.9.2017 12:45
Pořiďte si zánovní MacBook od AppleTRH.cz
Děláme co je v našich silách, aby byly zdejší diskuze co nejkvalitnější. Proto do nich také mohou přispívat pouze registrovaní členové. Pro zapojení do diskuze se přihlas. Pokud ještě nemáš účet, zaregistruj se, je to zdarma.

Zobrazeno 1 zpráv z 1.