Diskuze: Rad zlomkov

Člen

Zobrazeno 8 zpráv z 8.
//= Settings::TRACKING_CODE_B ?> //= Settings::TRACKING_CODE ?>
30/36?
podle mě :
u čitatele je: +2, dvojnásobek, +2, dvojnásobek, takže by zase mohlo být
+2
u jmenovatele: dvojnásobek, +2, dvojnásobek, +2, takže bych dal jako další
dvojnásobek...
Tak, tohle je ten typ úloh, které mají jednoduché řešení, když jej znáš. Ale jinak si s nimi můžeš lámat hlavu skoro donekonečna, pokud je ten vztah dostatečně neobvyklý.
Ve skutečnosti je to velice kontroverzní typ úloh, které má málokdy
jednoduché a jedinečné řešení.
Tady jsou to dvě řady v sobě kopírující vlastní pravidla pro další
vzory.
K určení jednoznačného řešení je potřeba vidět předchozí příklady,
které by měly vystavět logický systém použitý při řešení
následujícího příkladu.
Já bych si ty zlomky převedl na stejný základ
To bolo prvé, čo som urobila, ale s tým sa moc ďalej pohnúť potom
nedá... je to tak ako písal
Michal Štepánek...
Áno, to určite. Avšak toto je úloha určená pre žiaka ZŠ, preto budem pracovať s tým jedným riešením.
Zobrazeno 8 zpráv z 8.