Diskuze: Android programovani her

Člen

Zobrazeno 19 zpráv z 19.
//= Settings::TRACKING_CODE_B ?> //= Settings::TRACKING_CODE ?>
Nejprve bys měl napsat, jaký typ her chceš psát, z toho obvykle plynou možnosti volby jazyka a enginu. Pak teprve můžeš schánět tutoriály k věci.
http://stackoverflow.com/…ndroid-games
Takže by som to videl asi takto:
Chtěl bych začít s něčím jako je hill climb raceing. Poté bych se ale
rád pustil i do adventur a takový sen je udělat podobnou hru jako je LIMBO na
android. Děkuji za příspěvky vše důkladně přečtu! Je neskutečné jak
tato komunita funguje....díky
.. budu rád i za další rady
Chtěl bych začít s něčím jako je hill climb raceing
No to právě nemůžeš . Musíš se nejdřív vše od začátku naučit. Je to jako kdybys
začal programovat a hledal články o tom, jak udělat BattleField 4
Nevím proč by nemohl. Hill Climb Racing není nějaká extra triple A hříčka. Za běhu se toho naučí nejvíc. Možná selže, ale o to víc ho to bude motivovat naučit se začátky.
Hill Climb racing jsem schopný s pomocí knihovny Box2D napsat v JavaScriptu taky.
možná v budoucnu, už jsem toho nasliboval moc.
To bych chtěl vidět tvůj TODO list - moc by mě zajímalo, jaké
tutoriály se zde objeví - klidně mi to napiš do PM
Jenže pokud neumí základy, tak neudělá sebemenší hru. Tedy, až na tu v tutoriálu.
Pokud neumí základy naučí se je na tom projektu... (Jasně že nemůže jít z konzole rovnou do hry, ale stačí mu k tomu alespoň základní znalosti UI.)
(Jasně že nemůže jít z konzole rovnou do hry, ale stačí mu k tomu alespoň základní znalosti UI.)
O tom tu mluvím..
Základní znalosti UI lze získat za zhruba 48 hodin aktivního učení, bez jakékoli předchozí znalosti. (Nejmenovaný profesor z Prahy.) Pokud máš alespoň elementární přehled o programování jsi schopný se od konzole odpoutat dokonce ještě dřív. No a pokud už máš s programováním zkušenosti nemusíš na konzoli šahat vůbec.
Java, pokial budes programovat vlastny engine, a hru budes zakladat na nom, C# pokial budes pouzivat Unity3D.
Já když jsem začínal, konzoli jsem úplně vynechal. Kniha http://knihy.cpress.cz/…ic-2010.html probírá od úplného základu (to co se běžně dělá v konzolích) vše na okenních aplikacích. Konozle je tam myslím jen zmíněná v možná dvou větách u nakousnutí OOP.
Pokud se tím chceš někdy v budoucnu vážně zabývat tak si nejprve zkus základy. Projdi si prvních 10 tutoriálů na C# a na Javu tady na Devbooku. Podle toho který ti sedne víc, se pak rozhodneš....
I to je možné, já měl na mysli spíž učení tipy pokus, omyl.
Zobrazeno 19 zpráv z 19.