Vydělávej až 160.000 Kč měsíčně! Akreditované rekvalifikační kurzy s garancí práce od 0 Kč. Více informací.
Hledáme nové posily do ITnetwork týmu. Podívej se na volné pozice a přidej se do nejagilnější firmy na trhu - Více informací.
Avatar
Jakub Seiner
Člen
Avatar
Jakub Seiner:12.7.2017 19:53

Zdravím,nevím jestli to patří zrovna do tohohle tématu,ale jestli ne tak se omlouvám,no ale k věci,pustil jsem se do programování hry v programu zvaném Unity,nemám s tím prakticky žádné zkušenosti ale pomalu se základy učím a co potřebuji si většinou najdu ovšem teď jsem se zasekl - jako objekt můžu do hry vložit položku "terrain" kterou pak upravovat výškově a barevně (jako normální terén) ,neznal by někdo z vás způsob jak tento objekt upnout na objekt koule a upravovat přímo jí (snažím se vytvořit planetu která by byla přímo v herním světě a dalo by se na ni přistávat bez toho aniž by se načetl nový level),budu rád za každou radu,děkuji.

 
Odpovědět
12.7.2017 19:53
Avatar
Erik Bystroň:13.7.2017 8:44

Můžeš zkusit https://youtu.be/yOC0EKIpNRw

 
Nahoru Odpovědět
13.7.2017 8:44
Avatar
dez1nd
Člen
Avatar
dez1nd:13.7.2017 11:07

K čemu mu bude video, které zaprvé obsahuje assety třetích stran (určitě placené) a za druhé, Assety již nejsou k dispozici. Tkaže vlastně video k ničemu.

 
Nahoru Odpovědět
13.7.2017 11:07
Avatar
Jakub Seiner
Člen
Avatar
Odpovídá na dez1nd
Jakub Seiner:13.7.2017 11:18

Zrovna jsem se chtěl zeptat na to samé,ale děkuji za snahu.

 
Nahoru Odpovědět
13.7.2017 11:18
Avatar
Erik Bystroň:13.7.2017 11:31

To se omlouvám, na ty assety jsem se nedíval, ale co je špatného na tom, že použije vylepšení editoru z asset storu :-) Myslím, že jiná možnost asi nebude...

Editováno 13.7.2017 11:33
 
Nahoru Odpovědět
13.7.2017 11:31
Avatar
dez1nd
Člen
Avatar
Odpovídá na Erik Bystroň
dez1nd:13.7.2017 11:43

Možná na tom nic špatného není, ale já si nedovedu představit, že bych začínal s Unity a utrácel za assety.

 
Nahoru Odpovědět
13.7.2017 11:43
Avatar
Michal Zoubek
Brigádník
Avatar
Michal Zoubek:13.7.2017 11:48

.

Editováno 13.7.2017 11:49
Nahoru Odpovědět
13.7.2017 11:48
Java for breakfast, Python for work, with my glasses, I can C#
Avatar
Michal Zoubek
Brigádník
Avatar
Odpovídá na Jakub Seiner
Michal Zoubek:13.7.2017 11:48

Můžeš zkusit vymodelovat planetu, nebo jiný objekt v Blenderu, či jiném 3D programu :). Poté vložíš do Unity jako objekt a nastavíš si velikost, textury apod. Jediná nevýhoda spočívá v tom, že bys měl mít objekt už hotový, protože případné opravy musíš dělat opět v Blenderu a to znamená znovu nahrát model, textury apod. :)

Akceptované řešení
+20 Zkušeností
+2,50 Kč
Řešení problému
Nahoru Odpovědět
13.7.2017 11:48
Java for breakfast, Python for work, with my glasses, I can C#
Avatar
Jakub Seiner
Člen
Avatar
Odpovídá na Michal Zoubek
Jakub Seiner:13.7.2017 11:59

To by šlo,zkusim to,díky moc! :)

 
Nahoru Odpovědět
13.7.2017 11:59
Avatar
Michal Zoubek
Brigádník
Avatar
Odpovídá na Jakub Seiner
Michal Zoubek:13.7.2017 12:28

Rádo se stalo. Taky jsem řešil tyhle problémy :) počkej, až budeš řešit skyboxy :D

Nahoru Odpovědět
13.7.2017 12:28
Java for breakfast, Python for work, with my glasses, I can C#
Avatar
Jakub Seiner
Člen
Avatar
Odpovídá na Michal Zoubek
Jakub Seiner:13.7.2017 16:41

Už se těšim,chvála bohu za tuhle stránku! :D

 
Nahoru Odpovědět
13.7.2017 16:41
Avatar
dez1nd
Člen
Avatar
Odpovídá na Michal Zoubek
dez1nd:3.8.2017 6:48

protože případné opravy musíš dělat opět v Blenderu a to znamená znovu nahrát model, textury apod.
Toto již není pravda, Unity umí pracovat s *.blend souborama :D takže opravdu stačí model jen upravit a uložit o zbytek se unity již postará samo.

 
Nahoru Odpovědět
3.8.2017 6:48
Avatar
Michal Zoubek
Brigádník
Avatar
Odpovídá na dez1nd
Michal Zoubek:3.8.2017 7:22

Je to možné :) už je to nějaký pátek zpět :D

Nahoru Odpovědět
3.8.2017 7:22
Java for breakfast, Python for work, with my glasses, I can C#
Avatar
dez1nd
Člen
Avatar
Odpovídá na Michal Zoubek
dez1nd:3.8.2017 11:33

to ano a jako výhoda je tam především fakt, že nemusíš stále řešit export do *.Fbx + můžeš otevřít *.blend soubor už z exploreru v unity

 
Nahoru Odpovědět
3.8.2017 11:33
Avatar
Michal Zoubek
Brigádník
Avatar
Odpovídá na dez1nd
Michal Zoubek:3.8.2017 12:33

To je fajn :) díky za info. Pamatuji, když jsme do nějaké hry vytvářeli baterku a v Unity nám snad nešly ani pořádně nastavit textury. Ale jedná se takhle samozřejmě o správný krok kupředu.

Nahoru Odpovědět
3.8.2017 12:33
Java for breakfast, Python for work, with my glasses, I can C#
Děláme co je v našich silách, aby byly zdejší diskuze co nejkvalitnější. Proto do nich také mohou přispívat pouze registrovaní členové. Pro zapojení do diskuze se přihlas. Pokud ještě nemáš účet, zaregistruj se, je to zdarma.

Zobrazeno 15 zpráv z 15.