Diskuze: unity 3D sebrání ammoboxu

Člen

Zobrazeno 10 zpráv z 10.
Mělo by to být OnTriggerEnter. A v Collideru musíš mít zatržený trigger. A nepoužívej na to tag, zachvilku by jsi měl zadělanej celej projekt jen tagy. Na tohle slouží gameObject.name. V tvém případě tedy:
void OnTriggerEnter (Collision col)
{
if (col.gameObject.name == "ammobox")
{
Destroy(col.gameObject);
}
}
A SAKRA LIDI! Naučte už se konečně používat to tlačítko na vložení kódu!
bohužel ani OnTrigerEnter nepomohl, v konzoli se mi objevilo toto:
Script error: OnTriggerEnter
This message parameter has to be of type: Collider
The message will be ignored.
Další věc. Používej tlačítko odpovídat. + programuješ hry a nedokážeš vyřešit sám takhle primitivní error? Vždyť ti to píše co máš blbě! I když by jsi neuměl Anglicky a hodil si to do Google překladače tak ti to přeloží co máš opravit! Stačí přepsat parametr Collision na Collider
no a pak mám ještě jeden dotaz. Mám ve scriptu shooter proměnou munice a potřebuju k ní přičíst 60 z jiného scriptu
ShooterScript shooter = GameObject.Find("Shooter").GetComponent<ShooterScript>();
shooter.Ammo += 60;
Krucinál vykašli se na programování hry a jdi se učit základy. Takhle se to stejně nikdy nenaučíš, většinu času strávíš na Googlu nebo ptaním se na základy tady.
Nebo jinak ... Když chceš programovat hry a zároveň opravdu programovat, tak zkus XNA nebo MonoGame, tam by jsi se mohl naučit i programovat ...
Zobrazeno 10 zpráv z 10.