Diskuze: V jakém jazyku/programu vytvářet hrz pro Android?

Člen

Zobrazeno 9 zpráv z 9.
//= Settings::TRACKING_CODE_B ?> //= Settings::TRACKING_CODE ?>
V javě. Myslím, že to je možné i v Unity a to je určitě lepší než GameMaker.
http://developer.android.com/sdk/index.html tady stáhneš Eclipse se vším potřebným. Aplikace se píšou v trochu upravené Javě.
Jsem zkoušel vytvářet aplikace pro Windows 8.1 v Javascriptu a Html podle
návodu co mají na stránkách ale přijde mi to nezáživné a zbytečně
složité + neužitečné.
Akorát si neumím zvolit co je lepší jestli Java nebo C...
Jinak mám zkušenosti s HTML/CSS, PHP, Javascript, jQuery, Python, Ruby a něco
málo C a Java.
Jestli neumíš číst tak neprogramuj. Odpověď už jsem ti psal.
Nejjednodušší je vše jen podle člověka.. jednoduchý je třeba Scratch..
taková kočička
Podle mě se hry pro Android programujou nejjednodušeji v Unity3D když se s ním trochu naučíš. Xamarin je podle mého pořád takový neotřepaný.
vyplivli jste tu na něj až moc jazyků a možností, ale zapoměli jste mu říct že 90% z toho má nějaké ale.
Java - jediná možnost bez kompromisů. Začni tím, že si přečteš zdejší tutoriály k Javě a naučíš se v í programovat. Základy, OOP a nějaké GUI, to by mělo stačit, může se hodit i práce se soubory. Výsledná apliakce však není plně multiplatformní, protože ani pro iOS, ani Windows Phone se v javě neprogramuje.
C# - xamarin - velmi důležitý je tam ten přívlastek xamarin. V samotném C# pro Android programovat nelze, xamarin je (placený) doplňek, který ti umožní programovat pro android v C# a obecně udělat aplikaci multiplatformní, xamarin to umožňuje, ale za každou další platformu zaplatíš.
C# - unity - je to herní engine, spoustů věcí řeší za tebe. je myslím placený a aplikace jsou multiplatofrmní.
Java nebo C? To by mohla být dlouhá diskuze, ale na hry tvoje ho typu ti jednoznačně stačí Java, v C si musíš spraovat sám paměť. C chce velkou porci zkušeností a tu ty zatím nemáš. Osobně však ani nevím o možnostech vývoje pro android v C.
Trošku jsem ti tu popsal co momentálně existuje. Pokud chceš dělat aplikaci primárně pro android doporučil bych ti Javu, už jen z toho důvodu, že je plně podporována Googlem (vývojáři androidu), ne komunitou nadšenců nebo rozmazlenými vývojáři, kteří jak si zvykli rozhazovat můžou brzy skončit. Narozdíl od javy pro android, může Xamarin i unity skončit a pak bys stejně musel hledat alternativu. Podobná situace se stala s XNA, kdy ji Microsoft zařízl. Komunita sice přišla se svým řešením, ale již několik let se snaží implmentovat to co už Microsoft implementoval jednou a výsledkem je že s velkými nedostaky několik let teprve dohání a o vývoji se tedy nedá ni zdaleka mluvit, vesměs se vrátili o kus zpět a teprve se vracejí k nule.
Zobrazeno 9 zpráv z 9.