Ahoj, chtěl bych vás poprosit o radu ohledně adMob od Google, nevím
jestli jsem něco udělal špatně a nebo to je u adMob standardní.
Mám free iOS aplikaci a vzhledem k tomu že skončil reklamní systém iAd
provozovaný Applem, byl jsem konečně donucen přejít na AdMob. Prozatím
jsem to implementoval jen u jedné aplikace abych viděl jestli se to vyplatí.
Sice jsem nečekal zázraky, ale až tak špatný výsledek mě překvapil.
Jde o to že denní počet požadavků na zobrazení reklamy se pohybuje
pouze mezi 50 - 80 kusy. Přitom u iAd které měly obecně špatnou pověst
ohledně zobrazování to bylo kolem 2 000 denně.
Aby to bylo možné trochu porovnat, tak něco málo o mé aplikaci: jedná
se o universal aplikaci (pro iPhone a iPad) která má odhadem 30 000 aktivních
uživatelů (to je počet lidí kteří si během prvního týdne stáhli
aktualizaci ve které byly reklamy Admob implementovány). Drtivá většina
uživatelů (hodně přes 90%) je z USA.
Otázka je jestli jsem něco blbě implementoval a nebo jestli jsou AdMob
takhle mizerné. Impressions mám 100% ale ty requesty jsou tristní.
Snadnou cestou se daleko nedostanete, je tam velká tlačenice...
Děláme co je v našich silách, aby byly zdejší diskuze co nejkvalitnější. Proto do nich také mohou přispívat pouze registrovaní členové. Pro zapojení do diskuze se přihlas. Pokud ještě nemáš účet, zaregistruj se, je to zdarma.