Black friday Narozeniny
Brno? Vypsali jsme pro vás nové termíny školení Základů programování a OOP v Brně!
Rozdáváme body k 9. výročí založení ITnetwork Získat dárkové kódy
Avatar
Pavel Michalek:3.3.2017 19:45

Zdravím, potřeboval bych poradit s jednou situací, čistě hypotetickou.

Zjistím, že stránku pro klienta nestíhám dodat v požadovaném termínu.
Jak byste situaci řešili a co byste navrhl pro minimalizaci škod?

Předem díky za typy a nápady,

Pavel

P.S.: Pro představu, jak by stránka měla být komplexní: má být plněna automaticky přes feedy z externích eshopů. Má umožnit platby kartou, SMSkou, převodem. Měla by mít víz CSS skinů, které si po přihlášení mohou uživatelé přepínat.

 
Odpovědět 3.3.2017 19:45
Avatar
Taskkill
Redaktor
Avatar
Taskkill:3.3.2017 20:36

Urcite to klientovi rekni. Tim se vyhnes nekdy i velmi neprijemnym situacim.

  1. Porid si posilu
  2. Nech si prodlouzit termin

Hlavni je to rict vcas, on klient na tebe jiste nespoleha s jistotou hodin, spis dnu az tydnu, ale muzete se domluvit napriklad na tom, ktere veci maji prioritu.
Preju hodne stesti.

 
Nahoru Odpovědět  +4 3.3.2017 20:36
Děláme co je v našich silách, aby byly zdejší diskuze co nejkvalitnější. Proto do nich také mohou přispívat pouze registrovaní členové. Pro zapojení do diskuze se přihlas. Pokud ještě nemáš účet, zaregistruj se, je to zdarma.

Zobrazeno 2 zpráv z 2.