Vydělávej až 160.000 Kč měsíčně! Akreditované rekvalifikační kurzy s garancí práce od 0 Kč. Více informací.
Hledáme nové posily do ITnetwork týmu. Podívej se na volné pozice a přidej se do nejagilnější firmy na trhu - Více informací.
Avatar
Pavel Michalek:3.3.2017 19:45

Zdravím, potřeboval bych poradit s jednou situací, čistě hypotetickou.

Zjistím, že stránku pro klienta nestíhám dodat v požadovaném termínu.
Jak byste situaci řešili a co byste navrhl pro minimalizaci škod?

Předem díky za typy a nápady,

Pavel

P.S.: Pro představu, jak by stránka měla být komplexní: má být plněna automaticky přes feedy z externích eshopů. Má umožnit platby kartou, SMSkou, převodem. Měla by mít víz CSS skinů, které si po přihlášení mohou uživatelé přepínat.

 
Odpovědět
3.3.2017 19:45
Avatar
Neaktivní uživatel:3.3.2017 20:36

Urcite to klientovi rekni. Tim se vyhnes nekdy i velmi neprijemnym situacim.

  1. Porid si posilu
  2. Nech si prodlouzit termin

Hlavni je to rict vcas, on klient na tebe jiste nespoleha s jistotou hodin, spis dnu az tydnu, ale muzete se domluvit napriklad na tom, ktere veci maji prioritu.
Preju hodne stesti.

Nahoru Odpovědět
3.3.2017 20:36
Neaktivní uživatelský účet
Děláme co je v našich silách, aby byly zdejší diskuze co nejkvalitnější. Proto do nich také mohou přispívat pouze registrovaní členové. Pro zapojení do diskuze se přihlas. Pokud ještě nemáš účet, zaregistruj se, je to zdarma.

Zobrazeno 2 zpráv z 2.