Diskuze: 3DRad -

Člen

Zobrazeno 27 zpráv z 27.
//= Settings::TRACKING_CODE_B ?> //= Settings::TRACKING_CODE ?>
Zdar, možno že by si mohol hodiť pár tutorialov,keďže sa o 3d rad
zaujímam z okraju celkom by ma to zaujímalo robiť tam momentálne nerobím
nič lebo 3d grafik s ktorým som plánoval 3d racing hru mi odišiel a mám
plné ruky práce s 2d projektmi :/
tvl fps 1 na mojom cisto novom notebooku? wtf???? a nacitavanie 2 min ked sa mi Burnout Paradise nacitava asi 10 sec? ......
no jo. chce to lepsi
zelezo. nevim, jak dalece jste se dostali s kolegou grafikem vy, ale 3impact
engine je "ponekud" omezeny, optimalizace je skoro povinnost. F1LR aktualni demo
pouziva 400 imposteru na stromy. teren je hodne low poly, a auta taky. textury
dds s mipmapama, proste klasika. neco vykonu ale sezere i vypocet kolizi,
samozrejme neni kolizni kazdy strom zvlast, ale baraky jo...
ten Komet Fighter je mnohem mene narocny.
moji testeri meli kolem 50/60 fps... ale ja to treba na svem notasu ani
nepustim.
Komet Fighter pohoda, ten F1 se nedal hrát a to mám dost dobré železo.
jo, to odpovida. notas mam starou sunku 1.9GHz Intel s 1MB RAM, onboard
grafika nejaka 128MB. na tom jsem Kometa zacinal a tetsoval, jak je ted. nevim,
co je dneska dost dobre zelezo, ja mam Athlona II X4 640, cili 4jadro na 3GHZ,
4GB RAM, grafika GTS450 1GB. podprumer. na tom delam ty F1. testeri si
nestezuji. tedy ti, co maji neco podobneho
zkusim najit na 3DRad foru nejaky "performance dema", abyste kdyztak vedeli, jak
se hybou jine hry z 3Dradu. jo, pozor, ja jedu hry ve WinXp. i kdyz ti mi
testeri maji oba Win7.
nejake 3Drad veci k otestovani:
Infinite Ocean + Subs Convoy test:
http://www.3drad.com/forum/index.php?…
Svannah Track project test:
http://www.3drad.com/forum/index.php?…
Forrest Of The Undead:
http://www.3drad.com/forum/index.php?…
tomu klukovi, co to dela, je 15 let a je, rekl bych, dost talentovany,
angelscript se naucil za tri mesice, vytvoril si skvele intro... obcas mu
pomaham s drobnymi grafikymi prvky, on zas mne se scipty animaci a tak.
a co presne to (ne)dela? napriklad: spustim - nabidne se rozliseni hry, vyberu - vidim loading screen, pak to spadne?
A ta jina 3drad "tech" dema nize jste zkouseli? To trebas napovi neco vice...
Ponorky 60 fps, Safari 25, Zombie 35. Obecně nic moc performance toho enginu (výsledky jsou na čtyřjádrovém Athlonu s GE Force GTS, co budou dělat lidi s notebooky to nevím). Možná to je dané tím, že jsou tam zbytečně moc detailní modely. Možná kdyby se udělala jednodušší grafika, mohlo by to být zajímavější. U F1 mám asi 5 FPS, to letadlo mi jelo hezky plynule.
Existuje v našich končinách nějaká dokončená hra v tomto nástroji?
Vypadá to každopádně zajímavě. Nechtěl byste o 3D Rad napsat něco na
portál? Případně přiložit třeba ukázkové kódy něčeho?
Jeste jednou bych chtel podotknouut, ze z principu je engine pouzivany ve
3DRad nevhodny pro vetsi projekty Bohuzel nelze moc srovnavat podle jinych her, jen v ramci podobneho
enginu. 3Drad je vlastne graficka nadstavba 3Impact enginu, umi lecos, ale fakt
nelze srovnavat s editory jako Unity 3D, CryEngine apod. 3Drad umi chytnout, ale
take hodne podusit, co se tyce optimalizace vykonu. Takova perlicka: pokud treba
do projektu implementujete objekt TextPrint ve vicero klonech (proste
potrebujete hodne oddelenych textu), tak pri loadovani takove hry se pak kazde
pismenko komplet znakove sady nahrava do pameti zvlast (jsou to x fajly s
texturou), a to tolikrat, kolikrat jste to pouzili. Takze hra bude treba jen
textova, ale loadovat se vam bude treba minutu, ci dve
Da se to resit ruzne, treba tim,
ze text je bitmapa. No, posledni znama verze editoru uz to ma snasd zvlada o par
procent rychleji.
Mozna proto neni 3DRad her moc publikovano ci znamych, nevim, ja se k nemu
dostal nahodou. O tuzemskych 3Drad pocinech jsem myslel, ze se dozvim zde Vim jen o spouste lidi, v drtive
vetsine takovych, co se naucili importovat Google warehouse modely pres Sketchup
do 3DRad (je na to plug-in) a pokouseli se udelat nejakou vlastni autickarnu.
Protoze je 3Drad velmi jednoduchy, mnoho autoru ohlasenych work in progress her
je skupina ve veku 12-15 let, ti ale vetsinou nemaji vydrz, cili nic noveho mimo
letni prazdniny nevznika
Co se tyce publikace nejakych clanku o 3DRad, ten volny cas mi chybi, jinak tutorialu a prikladu je plny web. Mozna snad napsat par slov, o co jde, co v tom delat lze dobre, co hure.
dalsi 3Drad veci k otestovani:
Stunt Plane / Time Bomb Duel / BeltBall / SUV Race / 4x4 Grind
http://www.3drad.com/…pc-games.php
Garage Pinball
http://www.thesplitpolygon.com/…pinball.html
Těch pár slov by bylo fajn, pro mnoho lidí je to velká neznámá. Mohl by
to být takový úvod v té sekci
a fps bylo...?
bylo by dobre asi oslovit vice tuzemskych testeru, co se tech 3drad vec tyka (nazev hry /hw /sw / fps), jinak se asi nikam nedobereme.
mimochodem, ke stazeni je nyni alternativni verze dema F1 Legends Racing
(odstraneni chyboveho hlaseni pri ukoncovani hry). ale tem, co to neslo drive,
to stejne nepomuze
FPS nezobrazovala ani jedna hra, ale odhadem:
Tr0n: přes 30, velmi plynulé
4x4 Grind: 15, nedalo se hrát
Stunt Plane: přes 30, velmi plynulé
Stunt Plane má jednoduché modely, je vidět, že to hraje velkou roli.
Nemyslím si, že je třeba dalších lidí, testoval jsem to já, Raiper a
ještě kolega šéfredaktor, všichni s podobnými výsledky: ty hry s
propracovanějšími modely jsou nehratelné i na velmi dobrém hardware
Nemáte možnost udělat nějakou lowpoly verzi toho F1? Některé nástroje
umožňují velmi snadno simplifikovat modely, nevím, jak je tomu zde
aha, zapomnel jsem, na zobrazeni fps ve hrach je dobry Fraps. ale odhadem to fps taky staci.
co se modelu tyce, F1 auticka patri do skupiny low-poly modelu. dokonce ani
zkusebni implemetace nizsich LOD (level of detail) modelu do projektu nemela
vliv. takove letadelko Komet je pomerne slozitejsi model, nez tri auticka nabo
model Stunt plane, a hybe se vam slusne.
to uz bychom mohli v 3drad rovnou strkat krabicema od bot, bez textur, bez
koliznoch udalosti, zvuku ... co zasadne ovlivnuje 3Drad game performance je
obsahem debat na forech uz dlouho. ja mam podezreni na skripty. cim vice objektu
nalinkujete ke skriptu, tim vetsi pruser. dalsi problem muze byt nastaveni
shaderu, pro alpha kanaly textur obzvlaste. neveredning story
to ale stale nevysvetluje, proc krome nekolika vyjimek, coz jste tady ted teda vy tri, to na podobnem zeleze nikomu nedela problemy (ty F1). pak to mohou byt jen ovladace, nebo knihovny z 3drad. co by se stalo, kdyz si nainstalujete ten editor, netusim...
Dnes jeste jedno demo k odzkouseni fps (fotbal s auticky):
Grimball: http://www.3drad.com/forum/index.php?…
Jestli chcete, můžete z F1 něco odřezávat a postupně mi to posílat, aby se zjistilo, co je hlavní problém.
Např. verzi bez oponentů, to jistě odebere mnoho skriptů.
To muzeme zkusit, odrezeme az na kost...
No, zrovna ti dva sileni oponenti jsou jen navesene klony modelu na Car + AI
object, co si jedou po nadefinovane Path a jejich kolize s objekty nejsou delane
skriptem.
Skriptem je reseno prepinani kamer, generovani stromu a jejich alphalanal,
radial blur kol hrace, animace pilota, ruzne ukazatele...
Ono staci, kdyz mi to pujde na starym notasu, ale to tam prakticky nezustane
nic. No, uvidime
Takze, vcera (vlastne dneska v noci), jsem spachal neco jako performance test demo 01 tech formulek. Skladal jsem to primo na tom mem archaickem domacim notasu, kde vlastne nejede plynule ani ten Komet...
Kompiloval jsem to do single exe ale az dneska, na uplne jinem stroji, kde neni moznost to odzkouset, takze bych vam poslal test file link soukrome, na vas mail (nenasel jsem, tak se mi ozvete prosim na stilz@seznam.cz).
Na vysledek jsem FAKT zvedavej
To som chcel robiť akurat som sa zasekol pri AI nepriateľov a Score, všetko mi príde v 3D rad také dosť Non-userfriendly :/
Takze, panove, tady je docasne ke stazeni orezana verze tech auticek F1 (sdraco jiz uspesne zkousel): http://www.3drad.com/forum/index.php?…
tak a ted bych vas rad upozornil, ze vcera jsem testoval na dvoujadru 2.3ghz,
4gm ram, s grafarnou radeon x1550 256 ram, a "plna verze" mi tam jede v 1024x768
na 55fps (bez vsync).
sw byly cisty win7 64bit.
by mne zajimalo, co vam to u vas tak brzdi.
Core i5 úsporný režim integrovaná grafika Intel HD 3000 -> 30 fps na
některých místech 8 fps
s grafikou Radeon HD 6490 -> 60 fps bez problémů (pouze na začátku se
vždy fps pohybují kolem 8 ale po rozjetí nádhera)
Tady se muzete podivat, jak by mohla vypadat cast "Vyber vozu" pro dalsi verzi tehle zavodni hry...
Zobrazeno 27 zpráv z 27.