Diskuze: 3DRad tech demo

Člen

Zobrazeno 10 zpráv z 10.
//= Settings::TRACKING_CODE_B ?> //= Settings::TRACKING_CODE ?>
Tak vcera jsem to tesnul na starem 1.6 GHz CPU / 2 GB RAM / GeForece 5700 256
RAM.
Ne, na tohle oprvadu na to neni stavene
Mohu snizit textury (nyni je vetsina 1024x1024), mohu uplne odstranit ten glow effect (ne to jen vypinat)... ostatne, muzu vsechny ty specialni shadery odstranit a vratit se do doby kamenne, ale to neni cilem tohoto mini-dilka... asi takhle: kdo plakal, ze mu nejede F1 Legends Racing, kdo mel dokonce trhane 4x4 Grind nebo dokonce Forrest Of The Undead, ten ma proste smulu.
ok, pripravte si kapesniky...
low resolution textures (up to 512x512), cubemaps, bump and specular masks,
also skybox...
http://stilz.euweb.cz/…_demo_01.zip (cca 30MB)
tested machine: Intel Core 2 DUO E6550, 4GB RAM, Radeon X1550, Win7 64bit
it ran cca 30fps at 800x600 (indicator not implemented in the project yet)
teeda, ten zajem tady mne teda ohromuje
ok, dal jsem ke stazeni prvni verejnou verzi, vice zde:
http://www.3drad.com/forum/index.php?…
v levem dolnim rohu je FPS indikator. jo, a muzete si v tom ENTEREM otevrit
kapotu
Ooooh, nářez ! Budeš to pak dávat do nějaké hry? Myslím tím showroom aut, které pak můžeš klasicky řídit.
ahoj, takze to chodi? snazil jsem se to optimalizovat... tohle auto, tak jak
ho v showroomu vidis, je vlastne uz od roku 2007 stazitelne jako pridavek do hry
GTR 2. a textury jsou kompatibilni. vice je v pripojenem readme
ve 3dradu by slo snad udelat nejakou pojizdecku s Marcosem po silnici, ale
neco jako F1 Legends Racing zatim neplanuju
Jojo, bez problémů jedu na integrované grafice Intel HD 3000 a nádherně plynulé. Při zapnutí světel (F2) se trošku zpomalí, ale s grafikou jsou FPS velice vysoká.
Projížďka by byla super
Zobrazeno 10 zpráv z 10.