Diskuze: devlist
Vlastník
Zobrazeno 43 zpráv z 93.
//= Settings::TRACKING_CODE_B ?> //= Settings::TRACKING_CODE ?>
Na Javu jsem přešel z PHP a přechod to byl pro mne docela snadný, protože ten zápis i zvyklosti jsou podobné. Dokonce jsem si ulevil od dolarů a šipek a začal jsem ve zvýšené míře používat přetěžování a překrývání. Ani interface jsem v PHP nepoužíval, protože tam nemělo takové uplatnění jako v Javě.
Jde o to, že pokud sis vypěstoval ty správné návyky, tak by ti už de facto mělo být jedno, ve kterém jazyku zrovna dnes píšeš.
Ale pozor, u Pythonu je tendencia zleniviet, kedze vsetko robi sam za programatora
To samé platí při používání editoru Vim. V podstatě v něm píšu ve svém vlastním univerzálním jazyce a on mi to pod rukama převádí do syntaxe jazyka, ve kterém to má být napsáno. Takže třeba cyklus for píšu stejně v Javě jako v XSLT, ale výsledek vypadá různě.
Java je ukecaná, ale víc jak polovinu textu za mne napíše editor automaticky, takže mi to už nevadí. Automatické opravy jsou jen dobrý základ.
Jo je. Prej je ale stejný jako C (jen před proměnný se dává $ a program začíná <?php a končí ?>). A goto je tam taky. píše se tam takhle (malý příklad jako cyklus co jsem teď vymyslel )
<?php;
$i = 0;
cyklus:
if ($i < 10)
{
echo "něco";
$i ++;
goto cyklus;
}
else
{
goto end;
}
//ještě nejaký program
end:
echo "Konec";
?>
Mimochodom, Kit, mas nejake skusenosti s Jythonom? To je vlastne python, ktory sa prekompiluje do java bytecodu. Tak sa k javovskym vyhodam prida pythonia rychlost vyvoja. Povodne som sa chcel pozriet na to, ale napadlo mi, ze je v tom nejaky figel, tak som isiel k Jave.
K tomuto zdroji je doporučena jako základní výbava a nabitá pistole k hlavě . a možná by jste tento koment vyhlásit jako hnus roku
O Jythonu jsem zatím jen četl, ale podle všeho spíš jen posbíral nevýhody z obou jazyků
Ked opisujes ten Vim, uz som otvaral terminal a pisal sudo .. ale tych vimov je tam viac.. Ci je to v podstate jedno?
Některé verze jsou odlehčené, jiné jsou nabušenější.
Vim v základní výbavě ti toho moc nenabídne a začátečníka snadno odradí, ale dají se v něm psát všelijaká makra, která se pak dají i přenášet mezi počítači. Pokud si uděláš stejná makra pro různé jazyky, je to pak velmi pohodlné.
Jen tak pro ukázku dvě z mnoha automatických oprav, které jsem si tam dal pro Javu:
psvm = public static void main(String[] args) {}
,pr = System.out.println();
Dnes jsem četl něco o SciTE, který by měl umět něco podobného. Když jsem ho spustil, vypadalo to jako notepad, ale pod kapotou duní kopyta.
Obdobný mladý editor je i Sublime Text. Jeho makra v jsonu jsou perfektní.
zvlastni, z programu vznikne diskuze Java,C,C#,Python,PHP a dokonce i editory
to bude tím že jsi si vybral zrovna batch
co mas porad s tim Batchem?
na malinkate windows ultillitky to staci ne?
nebo mi muzes doporucit lepsi jazyk ktery je snadny a snad rychlejsi nez treba
na ten devlist?
Spíš jsem nepochopil proč s ním vůbec začínat, psal jsi že chceš dělat C# ne? Potom nevím proč dělat něco co nevyužiješ. Sice na ten devlist stačí, ale o moc víc toho nebude.
Ale když si v tom chceš dělat tak ti to vymlouvat nebudu, každý se může rozhodnout v čem bude dělat.
Batch jsem se ucil pul hodiny a myslim si ze neni spatny umet i nejaky
mene dobry jazyk kdyz je snadny lehky a muzes ho i obcas pouzit
jinak ted me C# sklamal ze se da dekompilovat
chci mit chraneny kod ktery nikdo neroslouskne
Však ten tvůj program vlastně je takový jednoduchý editor, který umí pouze append.
Nejlépe chráněný kód bude asi ten, který nikomu nedáš a zamkneš ho do trezoru.
Dekompilovat se dá skoro všechno. Smiř se s tím, že všechny programy jsou dnes de facto open source, i když mají jinou licenci. Kdo chce, ten si z toho ty zdrojáky udělá a je zbytečné mu v tom bránit nějakou obfuskací.
nechápu čím tě zklamal C# že jde disassemblovat, když to jde s každým exe souborem
Kazdy kod (na beznych PC, poznamka pro rejpaly) jde dekompilovat, jen jde o to, jak moc je to obtizne.
Batch jen zobrazis, na .NET/Javu potrebujes nejaky software, ktery to dekompiluje zpatky na (temer) puvodni kod (pripadne na IL) a nativni exe soubory muzes dekompilovat do assembleru.
Batch ti precte v podstate kazdy, .NET/javu mene lidi a asm uz malokdo.
Ne. Musel bys ten program psát ve strojovém kódu a musel bys přitom používat pouze instrukce, které disasemblery neznají. Nejlépe takové, které nezná ani procesor.
To můžeš. Zkus se inspirovat třeba jazykem Waduzitdo. Operační systém, editor i běhové prostředí dohromady tuším na 250 bytech.
no tak to buh nebudu
protoze to ani neumim
Každý programátor si někdy napsal alespoň jeden programovací jazyk. Kdo to popírá, dělá to dodnes.
Tak interpreter se dá přeci napsat ve všem, teoreticky je jazyk i Karel.
Asi jsi přehlédl smajlíka. Interpreter se dá napsat v čemkoli.
Aha, ironický smajlík (tenhle není ) A ten druhý taky ne.
No představa interpretu v game makeru nebo něčem podobném...
Interpretry mohou být velmi jednoduché i v Game Makeru. Je fakt jedno, v čem ho napíšeš. Jen je rozdíl v efektivitě zápisu a efektivitě běhu.
Nemyslím si, že to v Batchi bude jednodušší. Naopak mi připadá, že programování je v něm poněkud obtížnější než v jiných jazycích. Právě kvůli jeho jednoduchosti nebo spíš primitivnosti. Spousta jednoduchých algoritmů se v něm musí dělat poměrně komplikovaně.
Zřejmě sis dosud nevyzkoušel jiné skriptovací jazyky. Všechny jsou lepší než Batch.
Nechcete si to probrat spíš ve volné diskuzi? Sem se to trochu nehodí.
halo probira se devlist ne jazyky
priste az budu chtit flame napisu "jaky programovaci jazyk je nejlepsi?"
Zobrazeno 43 zpráv z 93.