Diskuze: Elektrotechnika - Klopné obvody
Tvůrce
Zobrazeno 11 zpráv z 11.
//= Settings::TRACKING_CODE_B ?> //= Settings::TRACKING_CODE ?>
Poradí prosím někdo ?
Není náhodou modulo označení pro nulovací hodnotu čítače?
Prostě že modulo deset počítá do devítky atp.?
No, každopádně by nějakké informace mohly být tady:
coptel.coptkm.cz/reposit.php
Modulo je zbytek po dělení.
Víc ti neporadím, na fyziku jsme poslední 3 roky měli učitele, který vždy přišel 15 minut po zvonění, pak s někým 30 minut kecal a pak řekl "jé, my máme už jen 2 minuty a snažil se tam něco vysvětlovat a čmárat na tabuli, zatímco ostatní si už balili notebooky, hrací karty a knížky (na maturitu), takže stejně nebylo nic slyšet.
Jo díky, no koukám že to je všude stejný ... bohužel to vidím asi na tahák, který stejně nevím jak udělat jelikož na netu to nemůžu najít
No mělo by to umět, co jsem nějak dočetl, převádět / zobrazit desítkovou soustavu, kde ty A,B,C,D jsou výstupy pro čísla, MR1 a MR2 je asi zobrazení a CP1 a CP2 označuje zda sčítat / odčítat, ale prostě nevím jak to pospojovat dohromady
No, asi by pomohlo vědět, co vlastně hledáš, protože zapojení
na obrázku nemá mnoho společného s tím, co o tom píšeš.
Ze zapojení je jasné, že A&B&C přehodí pomocí MR1 a MR2
výstupy do druhé poloviny tabulky. Tzn. že pomocí pulsů CP1
a CP2 se musí dělat 0 až 7 binárně. Nevím, co to má dělat
s desítkovou soustavou, řekl bych, že takhle asi nic.
Bohužel ti asi moc nepomůžu, protože když jsem se díval do svého starého sešitu ze střední, tak jsem tam žádné modulo a ani nic podobného tomu tvému obrázku nenašel.
To je právě to, pořádně nevím ach jo, nějak to dopadne no ... začli jsme brát opět něco pochopitelnějšího nebo spíše něco co od něj dokážeš i pochytit
Já jsem z toho odmaturoval a taky jsem prd věděl.
Hlavní je vypadat, jako že to víš, vyučující to dělají
taky tak.
Zobrazeno 11 zpráv z 11.