Pouze tento týden sleva až 80% na e-learning týkající se Kotlinu
Využij akce až 80% zdarma při nákupu e-learningu. Více informací .
Kotlin week
Avatar
Aaron
Redaktor
Avatar
Aaron:4.10.2013 19:11

Ahoj,
sháním někde algoritmus podobný tomu, který používá Minecraft pro vytvoření terénu ze Seedu. Prostě něco, že při stejném Seedu a na stejných souřadnicích (X a Y) bude vždy ta stejná věc. Napadlo mě něco v PHP, ale nefunguje to podle mých představ:

<?php
function Rand_numb($X, $Y, $Seed, $Min, $Max) {
                srand( ($X*1000 + $Y*(10+$X*5) ) * $Seed );
                return rand($Min, $Max);
        }
?>

Tato funkce po zadání souřadnic, číselného seedu a zozmezí vrátí nějakou číselnou hodnotu (jakoby náhodné číslo), které je vždy stejné a podle toho můžu určit, zda na daných souřadnicích bude např hora. Jenže tento kód mi moc nefunguje. Nenapadá někoho něco jiného prosím???
Díky za ochotu a doufám, že mě alespoň někdo pochopí :D

 
Odpovědět
4.10.2013 19:11
Avatar
David Čápka
Tým ITnetwork
Avatar
Odpovídá na Aaron
David Čápka:4.10.2013 19:12

Najdi si Perlin noise :)

Nahoru Odpovědět
4.10.2013 19:12
Jsem moc rád, že jsi na síti, a přeji ti top IT kariéru, ať jako zaměstnanec nebo podnikatel. Máš na to! :)
Tento výukový obsah pomáhají rozvíjet následující firmy, které dost možná hledají právě tebe!
Avatar
Aaron
Redaktor
Avatar
Odpovídá na David Čápka
Aaron:4.10.2013 19:29

Díky moc. Vypadá to slibně :)

 
Nahoru Odpovědět
4.10.2013 19:29
Děláme co je v našich silách, aby byly zdejší diskuze co nejkvalitnější. Proto do nich také mohou přispívat pouze registrovaní členové. Pro zapojení do diskuze se přihlas. Pokud ještě nemáš účet, zaregistruj se, je to zdarma.

Zobrazeno 3 zpráv z 3.