Diskuze: Jaký jazyk?

Tvůrce

Zobrazeno 9 zpráv z 9.
//= Settings::TRACKING_CODE_B ?> //= Settings::TRACKING_CODE ?>
pokud umíš C# tak použi XNA(MonoGame). C++ pokud neumíš tak určitě ne protože je složitější a na 2D není potřebné. Stačí C# nebo JAVA.
2D hry jdou psát v podstatě v čemkoliv, takže asi jazyk který umíš nejlépe.
s tou Javou je potíž, že když budeš chtít dělat něco náročnějšího (třeba dělat něco v 3D) tak to bude hodně pomalé, ale na tetris to stačí.
Java je rychlá dost, je v ní hodně her a taky hodně špatně napsaných, pomalých programů, kvůli kterým si lidé myslí, že je pomalá.
OK, ale nenarazil jsem zatim na moc programu o kterych bych vedel ze jsou v Jave, co by byly svizne
Narazil jsem na zdrojáky známých, ale hodně špatně napsaných programů. Proto byly pomalé.
Vsak o hodne programu ani nezjistis ze pouzivaji javu protoze jsou zabalene a
pouzivaji hotspot.
Jinak na 3D ma java wrapper na OpenGL a to dokonce 2, JOGL a LWJGL. Rychle je to
dost. Jediny co tam srazi rychlost je volani toho OpenGL, protoze u C++ to jde
primo kdezto u javy to jeste musi jit pres JNI. Ale kdyz si co nejvic veci
nahazes do graficke pameti a pak to jen volas tak vykon se docela blizi cistemu
c++.
Zobrazeno 9 zpráv z 9.