Pouze tento týden sleva až 80 % na e-learning týkající se Javy
Avatar
Juraj Mlich
Redaktor
Avatar
Juraj Mlich:18.4.2013 18:50

Dobrý deň. Chcel by som sa opýtať aký jazyk zvoliť pri tvorbe 2D hry. Som začiatočník a chcel by som sa to naučiť. C# z časti ovládam. Mám si zvoliť C#, Javu, C++, C alebo pracovať s nieakým frameworkom? Ďakujem

 
Odpovědět
18.4.2013 18:50
Avatar
David
Redaktor
Avatar
Odpovídá na Juraj Mlich
David:18.4.2013 19:01

pokud umíš C# tak použi XNA(MonoGame). C++ pokud neumíš tak určitě ne protože je složitější a na 2D není potřebné. Stačí C# nebo JAVA.

Nahoru Odpovědět
18.4.2013 19:01
Nic néni nemožné!
Avatar
Lukáš Hruda
Redaktor
Avatar
Odpovídá na Juraj Mlich
Lukáš Hruda:18.4.2013 19:04

2D hry jdou psát v podstatě v čemkoliv, takže asi jazyk který umíš nejlépe.

 
Nahoru Odpovědět
18.4.2013 19:04
Avatar

Člen
Avatar
Odpovídá na David
:19.4.2013 5:45

s tou Javou je potíž, že když budeš chtít dělat něco náročnějšího (třeba dělat něco v 3D) tak to bude hodně pomalé, ale na tetris to stačí.

 
Nahoru Odpovědět
19.4.2013 5:45
Avatar
Honza Bittner
Redaktor
Avatar
Odpovídá na
Honza Bittner:19.4.2013 7:21

ale houby

Nahoru Odpovědět
19.4.2013 7:21
Student FIT ČVUT. In love with Flutter. :-) Sleduj mě na https://twitter.com/tenhobi a ptej se na cokoli na https://g...
Tento výukový obsah pomáhají rozvíjet následující firmy, které dost možná hledají právě tebe!
Avatar
David Čápka
Tým ITnetwork
Avatar
Odpovídá na
David Čápka:19.4.2013 8:33

Java je rychlá dost, je v ní hodně her a taky hodně špatně napsaných, pomalých programů, kvůli kterým si lidé myslí, že je pomalá.

Nahoru Odpovědět
19.4.2013 8:33
Jsem moc rád, že jsi na síti, a přeji ti top IT kariéru, ať jako zaměstnanec nebo podnikatel. Máš na to! :)
Avatar

Člen
Avatar
Odpovídá na David Čápka
:19.4.2013 15:41

OK, ale nenarazil jsem zatim na moc programu o kterych bych vedel ze jsou v Jave, co by byly svizne

 
Nahoru Odpovědět
19.4.2013 15:41
Avatar
Kit
Redaktor
Avatar
Odpovídá na
Kit:19.4.2013 15:49

Narazil jsem na zdrojáky známých, ale hodně špatně napsaných programů. Proto byly pomalé.

Nahoru Odpovědět
19.4.2013 15:49
Vlastnosti objektů by neměly být veřejné. A to ani prostřednictvím getterů/setterů.
Avatar
Homo
Člen
Avatar
Odpovídá na
Homo:19.4.2013 15:50

Vsak o hodne programu ani nezjistis ze pouzivaji javu protoze jsou zabalene a pouzivaji hotspot.
Jinak na 3D ma java wrapper na OpenGL a to dokonce 2, JOGL a LWJGL. Rychle je to dost. Jediny co tam srazi rychlost je volani toho OpenGL, protoze u C++ to jde primo kdezto u javy to jeste musi jit pres JNI. Ale kdyz si co nejvic veci nahazes do graficke pameti a pak to jen volas tak vykon se docela blizi cistemu c++.

Nahoru Odpovědět
19.4.2013 15:50
1010011 1000101 1011000
Děláme co je v našich silách, aby byly zdejší diskuze co nejkvalitnější. Proto do nich také mohou přispívat pouze registrovaní členové. Pro zapojení do diskuze se přihlas. Pokud ještě nemáš účet, zaregistruj se, je to zdarma.

Zobrazeno 9 zpráv z 9.