Diskuze: Pawno
Člen
Zobrazeno 16 zpráv z 16.
//= Settings::TRACKING_CODE_B ?> //= Settings::TRACKING_CODE ?>
Však to tam máš napsáno. Neumíš číst?
"... pro tvorbu módů do hry SA-MP a módů AMXX pro modifikace hry Half-Life."
Aha, takže je to naozaj len pre tú hru? Myslel som, že je to len ukážka, čo sa dá vytvoriť. Takže nič iné sa na tom nedá robiť? Zvláštny jazyk (teda pre mňa)
Dnes se to dělá tak, že když chceš udělat složitější aplikaci, tak si nejprve navrhneš programovací jazyk, ve kterém bys to chtěl psát. Úlohu pak rozdělíš pro dva týmy: Jedni budou pracovat na kompilátoru či interpretru toho jazyka, druzí píší aplikaci v tom jazyku.
Aha. Tak to potom asi nieje nejako výhodné pracovať s takým jazykom (zbytočná strata času). Podobným vytvorom je asi aj Gamemaker, však? Ten je ale určený pre tvorbu ľubovoľných hier, narozdiel od Pawno
Zda je to ztráta času, to si musí každý zvážit sám. Pro někoho je ztrátou času i Gamemaker.
V Pawn delam uz pres 2 roky.Ne ze bych se chtel vytahovat ale patrim k
nejlepsim ceskym Pawnerum. Uz ale aktivne nepawnim,jen pomaham zacatecnikum.
Pawn jestli je ztrata casu... No.. vzhledem k tomu ze je velmi omezena komunita
ktera se o SA-MP zajima (ikdyz posledni dobu mirne narusta) tak nejaky tvuj
fs/gm tezko prodas.Proto si myslim ze Pawn je v dnesni dobe jiz ztrata casu.
Pred dvemi lety to bylo jine.Dnes uz Pawn neuplatnis.
Jedine jak bys mohl na Pawn "vydelat" je to, ze te to celkem pripravi na dalsi
jazyky typu C#,protoze je jednodussi na pochopeni.
Souhlasím před 3-4 mi lety se SAMP a Csko/HF hrálo jak prase, teď už se vůbec nehraje a AMX je na dobré úrovni a dá se různě editovat a podporuje pluginy... nevím co bys chtěl vylepšovat vzhledem k tomu že komunita na engine HF a na SAMP dost upadá díky modernějším hrám tak z toho asi opravdu nic nebude v Pawnu jsem nikdy nedělal ale vlastnil jsem Counter Strike servery a jeli mi na přes AMX a dá se všelijak modifikovat pomocí pluginů... a ty pluginy si můžeš taky libovolně měnit opravdu nevidím důvod proč se pawnem dál zabývat
jen bych ještě dodal pochybuju že do her jako je HF/CS nebo SAMP prodáš mod za tisic/e korun o tom opravdu pochybuju v dnešní době jednak je toho mraky a jednak to hraje už málo lidí na to aby se v tom točili penize
Jíst nebo Vařit, Vzhledem k tomu, ze 90% Pawnerske populace jsou deti okolo
veku 12-15 tak si uctujou za malo velmi vysoke ceny. Za takovy 500 radkovy TDM,
ktery je naprosto podradny chteji treba 500kc ... Je to silene...
Proto taky nikdo od nikoho nic nekoupi. Kdyby byly ty deti chytrejsi tak si
uctujou mene... Neuvedomuji si ze hodnota Pawn skriptu klesa...
Jojo ale vem si... i kdyby si xxGSxx chtěl na tom vidělat tisíce... což je nereálné... musel by udělat nějaký mód co ještě nikdo nikdy neviděl něco naprosto nového... ale jak sám víš všechny známé módy na tyhle hry už existujou. To by musel být nápad velkej jak barák aby z toho byla nějaká koruna..
Nejpropracovanejsi modifikace do SA-MP se nazyva Welcome to Los Santos.
a niCe(tvurce) na ni vydelava par stovek. Jak rikam, proste Pawn je spatna cesta
pro vydelecnou cinnost. Uz i Pascal by v teto oblasti mel vetsi uspech.
Zobrazeno 16 zpráv z 16.