Diskuze: Proč neexistují browserové duelovky?
Člen
Zobrazeno 10 zpráv z 10.
//= Settings::TRACKING_CODE_B ?> //= Settings::TRACKING_CODE ?>
Proč není poptávka pro flash duelovkách?
Denisi, bych bych rád za nějakou jasnější odpověď. Flashovky zdaleka nejsou "mainstream" současného hraní, ale hodně lidí je někdy hraje. Já když si chci "zapařit"(intenzívně zahrát), tak hraju flashovky. Třeba Imperium 1 je větší adrenalin, než jakákoli .exe hra, co mám v počítači.
Myslím, že lidé mohou po flashovkách sáhnout z mnoha důvodů:
Já jsem si třeba nikdy nepořídil chytrý telefon a je to pro mě lepší, než být pořád "online".
Konec konců, to, že leckdo flashovky hraje, plyne i z toho, že jich tolik vzniká. Je to prostě určitý segment trhu. A je-li poptávka po singleplayer flashovkách, proč není i po duelovkách?
Mě by to hodně zajímalo, protože mně v hlavě zraje mnoho nápadů, ale nevím, v jakém provedení by je někdo mohl/chtěl vydat.
Pavel
Jinak jako typ browser based MMORPG se dá vzít třeba ROBROWSER, což je port do briowseru Ragnaroku Online a musim rict, ze to jede docela pěkně.
Pokud by to byla nějaká tahovka stylu Battle for Wesnoth, tak tyto propady nejsou zas tak hrozné. Stejně tak, kdyby to byla strategie, tak to pořád není nic hrozného.
Ty MMO, které znám (jako Divoké kmeny a Goodgame Empire) mně připadají spíše jako hračky pro děti, které si chtějí užít klikání a souboje, než pro přemýšlivé lidi, kteří chtějí vyhrát svojí promyšlenou strategií.
Tady se naprosto pleteš. Neznám Goodgame Empire, ale hrál jsem Travian i Divoké kmeny a rozhodně je to více strategické, než například Warcraft 3.
Aha to neznám,. Ale souhlasím. U něčeho, kde je možné fungovat třeba s 200ms latencí, by to být problém nemusel.
Divoké kmeny jsou hlubší strategie, než Warcraft?
Patriku, rozvedeš to prosím? V čem jsou Divoké kmeny strategičtější?
Já jsem třeba slyšel, že Travian je o dost strategičtější (náročnější na plánování a souhru hráčů) než Divoké kmeny. Ale o Divokých kmenech, které jsem hrál naposledy před pár lety, mám nevalné mínění hned z několika důvodů:
Jsem rád, že jsem mohl hrát speed kola a přijít na to během půltuctu tříhodinových partií, protože jinak bych na to asi přišel během půltuctu měsíčních partií. Ve speed kolech skoro nikdy nešla se sousedy dohodnout spolupráce a společný postup.
Tím jsem tu hru zavrhl. Pokud říkáš, že je v ní strategická hloubka, rád si to poslechnu - třeba je toho víc, co jsem v té hře přehlédl a odsoudil ji předčasně.
Pavel
Já jsem svého času hrál na webgame.cz, tohle je bojová textová strategie, kde se musí hodně promýšlet každý tah, musí se také počítat a tohle mě na tom bavilo. A přitom zatížení počítače je minimální, je to hra v textovém režimu. Pokud vím, ještě existuje a je daleko zábavnější než graficky vyvedenější divoké kmeny a podobné blbůstky. Tohle není reklama na hru, jen odpověď, že tyto hry prostě existují, baví a nemusí mít nutně super grafiku.
Divoké kmeny byly strategie (a politikaření). Nicméně rozdělením SK a CZ DK došlo k tomu, že zkrátka už tam není tolik hráčů a ti co tam jsou, se navzájem z 90% znají. Obsadí se už jen 4 největší kontinenty, a tudíž kdo se nepřihlásí v prvních dvou týdnech, tak může zapomenout, že by sám se svými sousedy mohl ještě něco dokázat. Teď už to rozhodně není ani strategie, ani hra, jelikož světy končí dříve než vůbec začnou...
Zobrazeno 10 zpráv z 10.