Diskuze: Responsivní Gamedesign

Tvůrce

Zobrazeno 5 zpráv z 5.
//= Settings::TRACKING_CODE_B ?> //= Settings::TRACKING_CODE ?>
Řekl bych, že není tolik her, kterých by se to týkalo, jako je webů.
právě ze tedka se to týká každé hry na store tak jsem doufal že už něco bude
Podle mě snad ani pojem "responzivní gamedesign" neexsituje . Když se to tak vezme, každá hra
i na klasickém desktopu by se měla přizpůsobit nastavnému rozlišení.
Na WinStore si přečti klasický guidline pro design aplikací. Nepoužívej pevně nastavené marginy, paddingy. Používej relativn šířky, výšky. Používej controyl které ti pomohou k responzivnosti - Grid.
Co se týče her, zase , nepoužívej absolutní pozicování, ale relativní. Místo toho aby jsi texturu zobrazil přesně na X,Y zobraz ji relativně od okraje obrazovky o tolik kolik potřebuješ.
Nad tím jsem přemýšlel, ale vždy jsem používal absolutní pozice, takže si na ně budu muset odvyknout. Moc jsem si zvyknul na konstantní rozlišení.
Zobrazeno 5 zpráv z 5.